Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:484137
 
Author:
Evaluation:
Published: 13.09.2012.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Ievads   
2.  Situācijas analīze   
  Iekšējā vide   
  Ārējā vide   
  SVID analīze   
3.  Mārketinga mērķi   
4.  Mārketinga stratēģijas   
  Mērķa tirgus un pozicionējums   
  Produktu stratēģija   
  Cenu stratēģija   
  Veicināšanas stratēģijas   
5.  Mārketinga plāna ieviešana un kontrole   
  Darbības plāni visiem mārketinga miksa elementiem   
  Atbildība   
  Laiks   
  Budžets   
Extract

Atbildība
Galveno atbildību par mārketinga plāna ieviešanu un kontroli uzņemsies uzņēmuma vadītājs. Katram darbiniekam būs rūpīgi jāseko līdzi mārketinga plāna norises gaitai un jāsniedz atskaites. Darbinieks, kurš atbildēs par mārketinga aktivitāšu kontroli, šīs atskaites izanalizēs un izdarīs attiecīgos secinājumus, kurus iesniegs uzņēmuma vadītājai. Jautājumi par uzņēmuma darbību un mārketinga plāna norisi tiks apspriesti kopīgi.
Mājas lapas izveidei tiks noalgots uzņēmums, kurš nodarbojas ar šāda veida pakalpojumu sniegšanu. Pirms tam tiks veikta aptauja starp vairākiem uzņēmumiem, lai izvēlētos to, kurš būtu visizdevīgākais. Aptaujas veikšana tiks uzticēta lietvedei, bet gala lēmumu pieņems SIA „S” vadītājs.
Laiks
Pirmā mēneša laikā tiks pieņemts darbā cilvēks, kura kompetencē ietilps kontrole pār mārketinga aktivitātēm.
Pusgada laikā klientiem būs pieejama uzņēmuma mājas lapa, kurā klienti tiks iepazīstināti ar uzņēmuma darbību, pakalpojumu klāstu, izcenojumiem, aktualitātēm likumdošanā un citu interesējošo informāciju.
Kopējais šī mārketinga plāna izpildes laiks ir 1 gads.
Budžets
Lielāko daļu no mārketinga plāna ieviešanas budžeta sastādīs mājas lapas izveides izmaksas un jaunā darbinieka algas maksājums. Tā kā uzņēmums ir nesen dibināts, tad mārketinga plāna ieviešanai vajadzīgie līdzekļi tiks iegūti, ņemot aizņēmumu bankā.
Mērījumi un kontrole
Katra mēneša beigās tiks veikta analīze par mārketinga procesu norisi attiecīgajā mēnesī. Tiks izdarīti secinājumi par plusiem un mīnusiem. Kopīgi tiks apspriestas mārketinga plāna nepilnības un izstrādāti priekšlikumi to novēršanai.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register