Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:492755
 
Author:
Evaluation:
Published: 31.08.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 8 units
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    4
  Muitas punkta darbības raksturojums    5
1.1  MKP 0211 vispārējais raksturojums    5
1.2  MKP 0211 darbības specifika    6
1.3  MKP 0211 struktūra, tehniskais nodrošinājums    11
1.4  MKP 0211 darba rādītāju analīze    12
  Kravu un pasažieru kontrole MKP 0211    19
2.1  Riska faktoru noteikšana un analīze    19
2.2  Kravu kontroles organizācija    22
2.3  Pasažieru kontrole un iespejamie riska faktori    23
  Secinājumi un priekšlikumi    26
  Saīsinājumi un apzīmējumi    29
  Literatūras saraksts    30
Extract

Sava ģeogrāfiskā stāvokļa dēļ Latvijas Republika ir tranzīta valsts. Latvijas Republikai kopēja sauszemes robeža ir ar četrām valstīm, jūras robeža 490 kilometru garumā – ar trijām lielākajām jūras ostām: Rīgu, Ventspili un Liepāju. No šīm ostām tirdzniecības ceļi ved uz visām pasaules valstīm. Attīstoties Latvijas ekonomikai, spilgtāk izdalās galvenās ekonomiskās nozares, starp kurām nozīmīgu vietu ieņem kravu tranzīts, tūrisms un to apkalpojošās sfēras.
VID Rīgas muitas reģionālās iestādes ostu un lidostu daļas MKP 0211 Zvejas ostas un Mangaļu kuģu remonta rūpnīca atrodas tuvu pie Daugavas iztekas jūrā, Daugavas labajā krastā. MKP 0211 kravu un pasažieru plūsma ir liela un tai ir tendence palielināties. Muitas punkts apkalpo trīsdesmit sešaskuģu piestātnes.
MKP 0211 notiek muitas formalitāšu kārtošana pasažieru/kravu prāmjiem līnijā “Rīga-Lībeka”, kas pienāk ostā četras reizes nedēļā, kravām uz kravas kuģiem, kā arī muitas noliktavās „Termināls Vecmilgrāvis”, „Neste”, „Statoil”. Viena no svarīgākajām darbībām ir kravu un pasažieru bagāžas fiziskā kontrole. Lai veiktu rezultatīvāku fizisko kontroli MKP 0211 trūkst tehniskā aprīkojuma un speciāli aprīkotas vietas, kur varētu veikt kravu un pasažieru automašīnu fizisko kontroli.
Kravu un fizisko personu kas šķērso LR robežu autotransportā bagāžas fiziskā kontrole nenotiek slēgtās telpās un ir pilnīgi pakļauta laika apstākļiem. MKP nav aprīkots ar svariem, tādēļ nav iespējams vajadzības gadījumā ātri un operatīvi pārbaudīt kravas, kurām tiek piemērota muitas procedūra. Kinologs ar suni kravu un fizisko personu bagāžas kontrolē piedalās samērā reti. Tas ir viens no iemesliem, kas neļauj pilnvērtīgi pārbaudīt ieceļojošo/izceļojošo personu bagāžu narkotiku jomā. …

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,98 €
Work pack Nr. 1342961
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register