Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:499606
 
Author:
Evaluation:
Published: 08.07.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 1 units
References: Not used
Extract

Esmu izlasījusi Hārvarda universitātes profesora Maikls Portera uzrakstītu grāmatu “Konkurences stratēģija”, kas izdota 2005.gadā Alpin Business Books. Šajā grāmatā atspoguļotas dažādas metodes, kā izanalizēt kādu no nozarēm, izpētīt konkurentus, noteikt attīstības iespējas nozares tirgū, kā arī veikt prognozes par nozares uzņēmējdarbības ekonomisko rādītāju turpmāko izaugsmi vai lejupslīdi.
Galveno problēmu loku, kas izklāstīts grāmatā, var izdalīt trijos posmos:
1. Esošā situācija – paredz noteikt tekošo kompānijas stratēģiju, atklāt uzņēmuma stiprās un vājās puses, kā arī noteikt uzņēmuma vietu tirgū un pamattendences konkurentu darbībā.
2. Situācijas ietekme – paredz novērtēt faktorus, kas var ietekmēt uzņēmuma tirgus pozīciju, prognozēt faktoru ietekmes būtiskumu.
3. Stratēģijas izvēle – paredz salīdzināt un novērtēt prognozēto vēlamo un testēšanā iegūto reālo rezultātu balstoties uz esošās situācijas un ietekmējošo faktoru analīzi.
Doto problēmu atklāšanai autors balstās uz savu uzstrādāto Portera piecu spēku modeli, kura galvenais motīvs ir konkurence.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register