Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
12,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:503408
 
Evaluation:
Published: 18.01.2019.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 7 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Kopsavilkums    3
1.  Uzņēmuma apraksts    4
  Uzņēmuma vizītkarte    4
  Raksturojums    4
  Misija.Mērķi.    4
  Misija    4
  Mērķi    4
  Komercdarbības vide    4
  Attīstības stratēģija.(vienam gadam)    5
2.  Produkta raksturojums    5
3.  Tirgus analīze    6
  Tirgus raksturojums    6
  Konkurentu raksturojums    6
  Tirgus segmenta noteikšana    7
  Mērķtirgus noteikšana    7
4.  Mārketinga plāns    8
  Produkta dzīves cikls    8
  Cenu veidošana un stratēģija    9
  Realizācijas vieta un izplatības stratēģija    10
  Produkta virzīšanās tirgū stratēģija    10
5.  Uzņēmuma darbība    11
  Uzņēmuma projektēšana    11
  Produkta ražošanas apraksts    11
  Ražošanas pilnveidošanas stratēģija    12
6.  Uzņēmuma valdība un nodarbinātās personas    13
  Uzņēmuma organizācijas struktūra    13
  Darbinieku pienākumi,atlases kritēriji    14
  Uzņēmuma vadības stratēģija    14
7.  Risku faktoru analīze,pārvaldības stratēģija    16
8.  SVID analīze, attīstības stratēģija    17
9.  Uzņēmuma attīstības plāns    18
  Uzņēmuma SIA „Global Technologies” attīstības plāns līdz 2020.gadam    18
  Taktiskie mērķi (2015.-2018.gadam)    18
  Operatīvie mērķi (2015/2016.gada oktobris – maijs)    18
10.  Finanšu plāns    19
  Uzņēmuma pamatkapitāls,pamatlīdzekļi,apgrozāmie līdzekļi    19
  Patstāvīgās izmaksas    21
  Plānotie ieņēmumi    24
  Naudas plūsma    25
  Peļņas/zaudējumu aprēķins    26
  Uzņēmuma bilance    27
  Plānoto rezultātu novērtējums    27
  Izmantotā literatūra    28
11.  Pielikumi    29
Extract

Uzņēmumam SIA „Global Technologies” ir liela iespēja iegūt pozitīvas atsauksmes sabiedrībā, jo produkts ir inovatīvs un vienmēr noderīgs.
Lai novērstu uzņēmuma neatpazīstamību, tam ir jābūt pēc iespējas vairāk reklāmām. Neder tikai pasīvās reklāmas žurnālos un internetā, tāpēc uzņēmumam tiks noalgoti konsultanti, kuri nodarbosies ar aktīvajām reklāmām Latvijas lielākajās pilsētās. Finanšu trūkums ir bieži sastopama problēma, bet to uzņēmums cenšas novērst ar uzkrājumu veidošanu un piedalīšanos dažādos konkursos, kuros ir iespējams iegūt naudas balvas. Pirmajā gadā uzņēmuma direktoram ir nepietiekama pieredze uzņēmējdarbībā, bet tas tiks novērsts uzņēmuma attīstības gaitā. Kā arī sabiedrība pirmajos mēnešos nebūs uzticīga uzņēmumam, jo tas ir jauns, bet viens no taktiskajiem uzņēmuma mērķiem ir iegūt sabiedrības uzticību (skat. 9.nodaļu)
Uzņēmums nevar ietekmēt to, ja Latvijas tirgū ienāks tieši tāds pats produkts, bet tad tiks mainītas pakalpojuma cenas, lai tās būtu savstarpēji līdzīgas konkurenta cenām. Politikas ietekmē var tikt slēgts uzņēmums, jo tas var bankrotēt (ja paaugstina nodokļus), bet šis drauds pašlaik nav pietiekoši ietekmīgs. Kā arī Latvijas politikas rezultātā var tikt samazinātas iedzīvotāju algas, kas liks tiem izvērtēt pakalpojuma nepieciešamību.
9. Uzņēmuma attīstības plāns
Uzņēmumam SIA „Global Technolgoies” svarīga ir attīstības stratēģija, nospraustie mērķi, jau laicīgi izdomāt, kā spēs sevi pilnveidot nākotnē.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,77 €
Work pack Nr. 1369886
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register