Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:517824
 
Author:
Evaluation:
Published: 08.02.2012.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 23 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.nodaļa.  Konkurences būtība.    4
1.1.  Konkurences veidi    5
1.2.  Tirgus modeļi    5
2.nodaļa.  Nepilnīgas konkurences formas.    10
2.1.  Oligopola būtība    10
2.2.  Oligopola veidi    12
3.nodaļa.  Peļņas maksimizēšana oligopola apstakļos.    14
4.nodaļa.  Uzņēmumi oligopola tirgū.    18
4.1.  Uzņēmumi pasaulē    18
4.2.  Uzņēmumi Latvijā    20
  Secinājumi in priekšlikumi    28
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    29
Extract

Monopolistiskā konkurence domā tādu tirgu situāciju, pie kuras nelielu ražotāju relatīvi liels skaitlis piedāvā līdzīgu, bet ne identisku produkciju[2,68.lpp.]. Dažādības starp monopolistisku un pilnīgu konkurenci ir visai nozīmīgas. Monopolistiskai konkurences nepieprasa simtu vai tūkstošu firmu klātbūtni, pietiekami salīdzinoši neliela to skaitļa, sacīsim 25, 60 vai 70.
Monopolistiska konkurencē katra firma ir apveltīta ar visa tirgus relatīvi nelielu daļu, tādeļ viņai ir ļoti ierobežota kontrole pār tirgu cenu. Pie liela firmu skaita nozarē nav savstapējas atkarības izjūtas starp tiem; katra firma noteic savējo politiķu, neņēmot vērā iespējamo reakciju no firmu malas, kuras konkurē ar viņu. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register