Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:523291
 
Author:
Evaluation:
Published: 17.03.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 24 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads   
  Anotācija   
1.  Analītiskā apskata daļa   
1.1.  Jauna produkta jēdziens un nozīme   
1.2.  Tirgus izpēte   
1.2.1.  Informācijas nepieciešamības nodrošināšana tirgus izpētei   
1.2.1.1.  Informācijas iegūšanas avoti   
1.2.2.  Tirgus segmentācija   
1.2.3.  Mārketinga stratēģijas izvēle   
1.2.3.1.  SVID analīze   
1.2.3.2.  Portera piecu spēku modelis   
1.3.  Konkurence   
1.3.1.  Bostonas konsultantu grupas matrica   
1.3.2.  General Electric modelis   
1.4.  Preces dzīves cikls   
1.5.  Jauna produkta plānošana   
1.6.  Jauna produkta izstrāde   
2.  Praktiskā daļa   
2.1.  Alus nozares raksturojums   
2.1.1.  Latvijas alus tirgus   
2.1.2.  Cēsu alus darītava   
2.2.  Produkta raksturojums   
2.3.  Vides analīze   
2.3.1.  Makrovides analīze   
2.3.2.  Mikrovides analīze   
2.4.  Tirgus izpēte   
2.4.1.  Portera piecu spēku modelis   
2.4.2.  General Electric modelis   
2.4.3.  Bostonas konsultantu grupas matrica   
2.4.4.  SVID analīze   
2.5.  „Šokolādes portera” virzīšana tirgū   
  Nobeigums   
  Bibliogrāfiskais saraksts   
Extract

Bakalaura darba temats – jauna produkta ieviešana Latvijas tirgū.
Mūsdienu tirgus attīstība nebūtu iespējama bez jaunu produktu ieviešanas tajā. Uzņēmumi katru dienu visā pasaulē uzsāk ražot kādu jaunu produktu. Ceļš, lai jaunievedums nonāktu veikalu skatlogos ir ļoti garš, sarežģīts un darbietilpīgs process, kas prasa lielas izmaksas, daudz smaga darba gan fiziska, gan garīga.
Ar terminu “jaunums” mēs saprotam preci, pakalpojumu vai ideju, kuru potenciālie klienti uztver kā kaut ko jaunu.
Mūsdienās jaunas preces parādīšanās tirgū nav nekas pārsteidzošs, bet tas vai jaunajam produktam būs lemts iekarot kādu tirgus daļu un patērētāju sirdis ir būtisks jautājums un uzņēmējiem ir jādara viss, lai jaunais produkts noturētos tirgū un sāktu gūt peļņu
Lai sekmīgi realizētu produktu, vispirms ir jānoskaidro, kāds produkts ir nepieciešams tirgū. Jāizpēta piedāvāto preču un pakalpojumu tirgus, jāanalizē makro un makrovide. Šāda analīze var palīdzēt atrast tirgus nišu.
Darba mērķis ir izpētīt AS Cēsu alus jaunā produkta “Šokolādes porteris” efektīvu ieviešanu Latvijas tirgū.
Lai sasniegtu šo mērķi, tiek izvirzīti darba uzdevumi:
1.Aplūkot jauna produkta jēdzienu un tā nozīmes teorētiskās nostādnes;
2.Iepazīt jauna produkta ieviešanas ceļu tirgū teorētiskās nostādnes;
3.Veikt statistikas datu analīzi;
4.Izvērtēt AS Cēsu alus darbības efektivitāti;
5.Veikt alus ražošanas nozares konkurentu analīzi;
6.Apzināt un analizēt jaunā produkta veiksmīgas virzīšanas pasākumus tirgū.
Darba pētījuma objekts – alus ražošanas nozare Latvijā
Darba pētījuma priekšmets – jaunā produkta “Šokolādes porteris” ieviešana Latvijas tirgū.
Darbā tika izmantotas šādas pētījumu metodes: analītiskā un statistisko datu analīze.
Izmantotie literatūras avoti: mācību literatūra, zinātniskā literatūra, Latvijas Republikas likumdošanas dati, Centrālās Statistikas pārvaldes dati, laikraksti un žurnāli, kā arī interneta resursi.
Lai sasniegtu darbā izvirzīto mērķi un uzdevumus, tika noteikti šādi ierobežojumi:
1. Konkurentu analīze tiek veikta, izmantojot subjektīvo metodi, jo informācija par katra konkurenta mārketinga plāniem nav publiski pieejama;
1.Konkurentu analīzē tiek aplūkoti trīs nozīmīgākie AS Cēsu alus konkurenti. Lai gan ar alus ražošanu nodarbojas ļoti daudz uzņēmumu, tomēr visu uzņēmumu ietekme nav tik būtiska loma;
2.Analizējot “Šokolādes portera” reklāmas izdevumus pusgadam, parādītās izmaksas ir aptuvenas, jo pilnībā iegūt informāciju par visu mēdiju reklāmas izdevumiem nebija iespējams;
Analītiskajā apskata daļā tiek definēts jauna produkta jēdziens un nozīme. Aprakstīts tirgus izpētes process – mārketinga stratēģijas izvēle, tirgus segmentācija, - un metodes – SVID analīze, Portera piecu spēku modelis. Tiek aplūkots konkurences jēdziens un konkurentu analīzes metodes – General Electric modelis, Bostonas konsultantu grupas matrica. Apskatīts un analizēts uzņēmuma dzīves cikls, apzinātas jauna produkta plānošanas un izstrādes stratēģijas.
Praktiskajā daļā tiek veikta alus nozares izpēte un analīze, Latvijas alus tirgus izpēte un izvērtēšana, kā arī konkrēti AS Cēsu alus iepazīšana un darbības apskate ar dažādu tabulu un statistikas datu palīdzību. Tirgus izpēte veikta izmantojot Portera piecu spēku modeli, SVID analīzi, izzinot AS Cēsu alus stiprās un vājās puses, kā arī potenciālās iespējas un draudus. Tiek analizēta konkurence alus ražošanas nozarē izmantojot General Electric un Bostonas konsultantu grupas matricu. Veikta “Šokolādes portera” virzīšanas pasākumu analizēšana un aptuveno izmaksu apzināšana reklāmas vajadzībām. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register