Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:525151
 
Author:
Evaluation:
Published: 27.04.2015.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Marketings un citas zinātnes nozares
Marketings nav teorētiska disciplīna, bet gan ekonomikas teorijas, psiholoģijas un menedžmenta sakausējums.
● ekonomika:
cenas teorija un stratēģijas,
- ekonomiskā uzvedība,
spēļu teorija;
●psiholoģija:
- patērētāju uzvedība,
reklāmas uzdevumi,
sociālā psiholoģija.
● menedžments:
segmentēšanas stratēgijas,
pieprasījuma analīze,
- menedžmenta stratēgijas.

Marketinga īsa vēsture
Klasiskā skola (1900-50) teorijas fokusējas uz kopējo tirgus uzvedību un balstās uz ekonomiku un socioloģiju
Vadīšanas mārketings (1950-75) marketings ir daļa no vadīšanas vai biznesa skolas, kas fokusējas uz indivīdu uzvedību, turpinājumā balstoties uz aizgūtām tehnikām no sociālām zinātnēm
Uzvedības mārketinga skola (1965 – mūsdienas) šī skola aizgūst atzinās no dažādām nozarēm, galvenokārt no psiholoģijas, ar uzsvaru uz indivīdu patērētāju uzvedības
Adaptivā/Stratēģiskā marketinga skola (1980 – mūsdienas) atgriežas pie makro līmeņa fokusa. Nozīmīga loma M. Porteram un salīdzinošo priekšrocību paradigmu.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register