Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
8,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:530723
 
Evaluation:
Published: 20.03.2019.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 3 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Uzņēmuma vispārējs raksturojums    3
1.1.  Idejas izcelsme (aktualitāte, oriģinalitāte, inovācija)    3
1.2.  Misija un darbības mērķis    3
1.3.  Uzņēmuma juridiskais statuss un darbības uzsākšanas finanšu avoti    3
2.  Pakalpojumu raksturojums (apraksts, atšķirīgās īpašības, kvalitāte, atbilstība standartiem, iesaiņojums u.tml.)    4
3.  Tirgus analīze    4
3.1.  Tirgus segmentēšana un mērķa tirgus noteikšana    4
3.2.  Konkurentu raksturojums    6
3.3.  Pakalpojuma salīdzinājums ar līdzīgiem konkurentu pakalpojumiem    6
4.  Mārketinga plāns    6
4.1.  Cenu politika (cenu veidošana)    6
4.2.  Produkta virzīšana tirgū (reklāma, pārdošanas veicināšanas metodes, publicitāte)    7
5.  Uzņēmuma funkcionēšana    8
5.1.  Telpas un iekārtas    8
5.2.  Sagādes, ražošanas un realizācijas process, t.sk. aktivitāšu laika plānojums    8.
5.3.  Uzņēmuma vadība un nodarbinātās personas    8
6.  Finanšu informācija    11
6.1.  Ieņēmumu un izdevumu prognoze (2 darbības gadiem)    11
6.2.  Finanšu rezultātu prognožu apraksts    9
  Secinajumi    10
  Izmantotās informācijas avotu saraksts    11
  Pielikumi/ marketinga aptaujas    12
Extract

Sākotnējais naudas atlikums ir kredīts + pašu līdzekli (700 +2 400= € 3 100)Tira pelna/ zaudējumi otrajā ½ sastāda € -1860.24, tomēr zaudējumi izlīdzinās pa periodiem un beigu naudas atlikums sastāda € 334.98, kas ir labs radītājs. Darba ir 12 tabulas un apjoms ir 11 lapaspuses.

Pirmajos uzņēmuma darbības mēnešos finanšu rezultātu prognozes: Pirmajos mēnešos jārēķinās ar banku aizdevumiem, īres izmaksām un citiem izdevumiem. Ir jāpieļauj iespēja, ka ne visos mēnešos būs vienāds pakalpojumu pieprasījumu daudzums, kā arī ieņēmumi.
Uzņēmuma lielākai izaugsmei nepieciešami vairāki mēneši, kas veidos ienākumu uzkrājumu.

Secinājumi
Uzņēmums tiek veidots mūsdienīgs, ar skatu nākotnē, gūstot izaugsmi un iedvesmojoties no augstāk citam valstīm ar līdzīgu precu/ pakalpojumu piedāvāšanu. Domāju plāns diezgan reālistisks, kaut gan reālajā dzīvē ienākumi varētu būt mazāki, bet izdevumi lielāki. Tātad plāns ir nedaudz optimistisks. Darbinieki uzņēmumā ir apmācīti profesionāļi, kas turpina pilnveidoties, atjaunot un papildināt esošās zināšanas, lai atbilstu mūsdienu klientu augstajām prasībām un elastīgi reaģētu uz tirgus izmainām un klientu prasībām.

Cenas atbilst pakalpojumu kvalitātei un izmaksām, lai arī cenas ir salīdzinoši augstas cenrādī, tās ne vienmēr atbilst norādītajām, jo tiek rīkotas regulāras akcijas un piedāvāti pēdējā brīža piedāvājumi. Uzņēmumam ir iespēja augt, galvenais ir reklāmas nodrošinājums, cilvēku skaita pieplūdums un ticība sev, ka būs panākumi.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −11,27 €
Work pack Nr. 1371467
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register