Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:541765
 
Author:
Evaluation:
Published: 18.05.2021.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 4 units
References: Used
Extract

Attiecībām, kad uzņēmumu sadarbība vairs nebalstās uz valdības noteiktām un direktīvi saplānotām darbībām, bet gan uz individuālām līgumattiecībām un iespējām atrast savām ražošanas un ekonomiskajām interesēm visatbilstīgāko partneri. Katrs uzņēmējs cenšas nodrošināt savam ražojumam vislabvēlīgākos apstākļus konkurences cīņā, izvirzot arvien jaunas un sarežģītākas prasības saviem piegāžu vai ražošanas partneriem. Ja uzņēmums vēlas izdzīvot konkurences un jauno tirgus prasību apstākļos, tam ir jāpiemērojas jaunajām prasībām un jācenšas pēc iespējas racionālāk organizēt ne tikai uzņēmuma iekšējo darbību, bet jo sevišķi uzņēmuma ārējos sakarus. Ar vārdu "sadarbība" saprot plašu darbības jomu, bet uzņēmējdarbībā visbiežāk tā ir: klientu atrašana un piesaiste, piedāvājumu prezentāciju plānošana, sarunas ar potenciālajiem investoriem un investīciju projektu (arī biznesa plānu un savu ideju) aizstāvēšana, piegādes partneru un apakšuzņēmēju atrašana un sadarbības līgumu slēgšana. Sadarbību un tās plānošanu, nosacīti var sadalīt vairākās sastāvdaļās vai posmos. Viens no tiem ir potenciālā sadarbības partnera atklāšana un otrs Tikšanās plānošana, kas sevī ietver trīs nozīmīgas darbības: potenciālā sadarbības partnera interešu, vēlmju un uzskatu izpēte.
Ja uzņēmējdarbību veic viena persona, tad galveno funkciju veikšanai tā var piesaistīt citas personas, noslēdzot sadarbības līgumus ar citiem uzņēmumiem, partnervienošanos. Nelielie uzņēmumi var izmantot gan grāmatvežu pakalpojumus tirgus pētīšanai, gan aģentu pakalpojumus, noslēdzot ar tiem līgumus šo jautājumu risināšanai. Viens no veidiem, kā samazināt risku uzņēmējdarbībā, ir potenciālā sadarbības partnera pārbaude pirms darījuma slēgšanas, izmantojot kredītinformāciju — speciāli sagatavotu uzziņu par interesējošā uzņēmuma finansiālo stāvokli, tiesisko statusu, darbības apjomu un citiem legāli pieejamiem rādītājiem.
Vissvarīgāk ir izveidot ilgstošu, uz kvalitāti, nevis uz cenu balstītu sadarbību ar piegādātājiem. To var sasniegt, tikai pilnībā izprotot sadarbības partnera darbības procesus un prasības un kopīgi vienojoties par nepārtrauktu kvalitātes uzlabošanu. Līdz ar to jau pašā sākumā jāveido divpusēja komunikācija.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register