Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:542651
 
Evaluation:
Published: 27.04.2016.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 3 units
References: Not used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Extract

Prakses bāzes secinājumi:
Prakses laikā es daudz strādāju ar dokumentiem - Akcīzes deklarāciju ,Tranzīta deklarāciju, Muitas deklarāciju.
Uzmanīgi iepazinos ar to saturu, noformējumu un to, kā tās pareizi jāsakārto un jānoformē.
Darbojos ar TIR deklarāciju, iepazinos, kādu informāciju tā satur, kā deklarē preces pēc šīs deklarācijas.
Darbojos ar Akcīzes preču pārvietošanas dokumentiem.
Iepazinos ar muitas posteņiem: speciālo muitas laboratoriju, muitas posteni, kur pārbauda parastos vieglos transporta līdzekļus, kravu pārbaudi, kā pārbauda transporta līdzekļus ar skeneri.
Paplašināju savas teorētiskās zināšanas, kad darbojos ar dokumentiem.
Uzzināju, kādi ir muitas mērķi un uzdevumi.
Praktiski darbojos ar VID dokumentiem, iepazinos ar to informāciju, atradu kļūdas šo dokumentu numerācijā.
Darbojos ar akcīzes preču pārvietošanas dokumentiem,
Iepazinos ar elektronisko deklarēšanu.
Iepazinos ar katru muitas posteni, kur pārbauda vieglos transporta līdzekļus.
Iepazinos ar muitas posteni, kur pārbauda kravu pārvadājumu transportu.
Iepazinos ar muitas posteni, kur ļoti uzmanīgi apskata un pārbauda visu mašīnu, kur var kaut ko paslēpt.
Iepazinos ar muitas posteni, kur pārbauda, vai mašīnas slodze atbilst ES prasībām un normām. Muita kontrolē pāri valsts robežai pārvietojamas kravas, preces un to dokumentāciju, kā arī muitas maksājumu iekasēšanu un citas darbības, kas paredzētas Muitas kodeksa, regulas un citos normatīvajos aktos.
Robežsargi un muitas amatpersonas uzrauga, lai klienti, kuriem nav jākārto vai kuri pabeiguši robežas šķērsošanas formalitātes, nekavējoties atstātu MKP teritoriju.
Pašreizējā autoceļu infrastruktūra MKP „Terehova” pierobežā nav piemērota faktiskajam izbraucoša kravu autotransporta plūsmas apjomam. MKP „Terehova” projektēta caurlaides spēja diennakti ir 350 automašīnas, bet faktiskā caurlaides spēja diennakti ir 450 – 500 automašīnas. No tā var secināt, ka Latvijas pusē periodiski veidojas garas izbraucošā kravu autotransporta rindas, kuras aizņem pilnībā visu izbraucošā transporta joslu un tādejādi apgrūtina citu transportlīdzekļu kustību šajā ceļa posmā.

Priekšlikumi
Lai risinātu problēmas ar dokumentiem,vajag modernizēt muitas darbu ar dokumentiem.
Palielināt transporta līdzekļu caurlaidi, tāpēc ka transporta līdzekļu rindas ir nozīmīgākā problēma muitas darbā.
Lai vēl uzlabotu muitas darbu vajag precīzi piemērot spēkā esošie normatīvie akti.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register