Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:548319
 
Evaluation:
Published: 26.02.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 2 units
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Extract

Pavisam kopā Latvijā 2004. gadā pārdoti 9062 vieglo automobiļu. Vislielākais pārdošanas apjoms bija tieši kompaktklasē ar 2140 automobiļiem, otro vietu ieņem vidējā klase ar 1765 pārdotiem automobiļiem, bet trešo vietu ieņem apvidus automobiļi ar 1678 pārdotiem automobiļiem. Pirmās divas vietas ir saprotamas, bet zinot, ka apvidus automobiļi maksā dārgi, tad trešā vieta ir diezgan unikāla parādība. Labi pārdošanas apjomi uzrādīti arī mazajā klasē, bet zinot, ka degvielas cenas mūsdienas ir augstas, tad mazajai klasei vajadzētu būt vismaz pirmajā vietā pārdošanas apjomu ziņā.

Metodika:
Loģiski-konstruktīvā metode

Loģisks (gr. logikos) – saprātīgs, pareizs, pamatots; atbilstošs loģikas likumiem.
Loģika ir humanitāra zinātne, kuras izziņas objekts ir cilvēks kā sarežģīts dažādu (gan sociālo, gan dabas) zinātņu izpētes objekts; loģika pētī tādu domāšanu, kas virzīta uz praktisku un izziņas uzziņu atrisināšanu.
Formālās loģikas būtība galvenokārt izpaužas noteiktu deduktīvu loģisku secinājumu veidošanas formu, t.s. siloģismu izmantošanā jaunu apgalvojumu radīšanai prāta slēdzienu ceļā.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register