Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:549812
 
Author:
Evaluation:
Published: 21.07.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Extract

Ekonomiskie dati dod pamata ziņas, no kurām citi vairāk tirgus/produkta specifiskie vai pat eksperimentālie dati tiek atvasināti. Ir ļoti svarīgi saprast sakarus un attiecības starp dažādiem ekonomiskajiem indikatoriem. Starptautiskā mārketinga vadītājam ir jābūt spējīgam saprast ekonomiskās vides ietekmi uz sociālo attīstību.1
Ekonomiskās integrācijas parādīšanās pasaules ekonomikā parāda unikālas iespējas un izaicinājumus starptautiskajam tirgum. Barjeru novākšana starp locekļu valstīm un jaunu barjeru uzstādīšana ne-locekļu valstīm rada nepieciešamu pielāgoties, kas starptautiskā mārketinga vadītājam ir jāprot.2
Lai palīdzētu starptautiskā marketinga vadītājam pārvarēt finansu riskus gan valdība, gan privātais sektori ir uzsākuši dažādas programmas. Pastāv dažādas pabalsta sistēmas, kuras piegādā informāciju starptautiskā līmenī par maksātspēju un valsts stāvokli.1…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register