Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
11,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:550438
 
Author:
Evaluation:
Published: 04.08.2010.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 7 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  PATEICĪBA    2
  ANOTĀCIJA    3
  SATURS    4
  KOPSAVILKUMS    5
1.  UZŅĒMUMA VIZĪTKARTE    7
1.1.  Uzņēmuma apraksts    7
1.2.  Uzņēmuma darbības virzieni    7
1.3.  Uzņēmuma misija    7
1.4.  Uzņēmuma vīzija    8
1.5.  Uzņēmuma mērķi    8
2.  ĀRĒJĀS VIDES ANALĪZE    9
2.1.  Pest analīze    9
2.1.1.  Ekonomiskā vide    9
2.1.2.  Politiski tiesiskā vide    13
2.1.3.  Sociālā un kulturālā vide    16
2.1.4.  Tehnoloģisko faktoru analīze    19
2.3.  Portera 5 spēku analīze    21
4.  KONKURENTU RAKSTUROJUMS    23
4.1.  Konkurenti kā reklāmas izvietotāji    23
4.2.  Konkurenti kā līdzīgas preces pārdevēji    24
4.3.  Konkurenti kā līdzīgas preces pārdevēji    26
5.  TIRGZINĪBAS (MĀRKETINGA) PLĀNS    28
5.1.  Realizācijas kanāli    28
5.2.  Cenu veidošana    28
5.6.  Bostonas matrica    34
Extract

KOPSAVILKUMS
Biznesa plānam ir vairākas galvenās funkcijas. Vissvarīgākā funkcija ir plāns, kuru var lietot, lai attīstītu idejas par sava biznesa īstenošanu. Tā ir iespēja izstrādāt stratēģiju, nepieļaujot kļūdas reālajā dzīvē. Šis plāns ir retrospektīvs instruments, ar kura palīdzību uzņēmējs var novērtēt firmas reālo darbību laikā gaitā.
Uzņēmuma „ZBBK” komercdarbības forma ir SIA – sabiedrība ar ierobežotu atbildību. SIA „ZBBK” īpašniece ir Xxx Xxx, un uzņēmuma administrācijas telpas atrodas Rīgā, Jugla, Pāles ielā 14. Bet kafejnīca tiek plānota Rīgā, Pils ielā 7. Bizness tiek sākts ar starta kapitālu – Ls 6 579.00.
Šī darba mērķis ir izstrādāt biznesa plānu uzņēmumam SIA “ZBBK”. Pirmajā gadā uzņēmums piedāvās ievietot reklāmas savā mājaslapā, bet jau pēc diviem gadiem atvērt kafejnīcu māksliniekiem un mājaslapas apmeklētājiem, kā arī mākslas baudītājiem. Kafejnīca atšķirsies ar to, ka tā būs arī galerijā, kurā notiks dažādas izstādes, kuras būs iespējams apmeklēt arī naktīs, reizē baudot dzīvo mūziku un dzērienus. Uzņēmuma mērķi ir pēc 10 gadiem būt vienam no vadošajiem uzņēmumiem Latvijā un ieiet Baltijas tirgū, pēc 3-5 gadiem izveidot kafejnīcu un nostiprināties tirgū, iegūstot patstāvīgos klientus.
Kā noieta tirgus tiek plānota visa Latvija, bet konkrētāk uzmanība tiks vērsta uz Rīgas apkaimi, un ar laiku, labvēlīgas attīstības un priekšnoteikumu rezultātā, ieiet arī Baltijas tirgū. Pašreizējā tirgus situācija ir labvēlīga mūsu uzņēmumam, jo cilvēkie arvien vairāk sāk interesēties par fotogrāfijas mākslu, uz ko arī ir likts uzsvars mūsu biznesā. Ņemot vērā, ka šāda kafejnīca Latvijā vēl nav, tad konkurentu tikpat kā nav. Protams, mēs konkurējam ar citām mākslinieku mājaslapām un citām kafejnīcām, tomēr konkurenti nav tik spēcīgi, jo tie nepiedāvās tādus pakalpojumus, kā mēs. SIA „ZBBK” dos iespēju jaunajiem, topošajiem, esošajiem māksliniekiem ievietot savus darbus mājaslapā, piedalīties konkursos, kā arī vēlāk dos iespēju rīkot izstādes mūsu kafejnīcā. Uzņēmums tika nodibināts, jo vēl nekur nav māksliniekiem dota šāda iespēja – ievietot darbus mājaslapā un vēlāk redzēt savus darbus kafejnīcā.
Reklāmas tirgū būs ielauzties grūti, jo mājaslapai nebūs uzreiz daudz apmeklētāju, bet tā kā mēs šādi pelnīsim tikai pirmos divus gadus, tad tas mūsu uzņēmumu nesatrauc, jo galvenais uzsvars tiks likts uz kafejnīcu, kas atvērsies pēc diviem gadiem.
Lai izveidotu mājaslapu tiks noalgots dizainers un programmētājs, bet vēlāk, kad atvērsies kafejnīca, tad viss nepieciešamais personāls.

Šo tēmu izvēlējos, jo man pašai ir liela interese par mākslu, konkrētāk, par fotogrāfiju, bet Latvijā jaunajiem māksliniekiem ir ļoti grūti izsisties, jo izstādes nav viegli izveidot, vai arī, lai tās izveidotu, ir nepieciešami lieli līdzekļi.
Biznesa plāna uzdevums ir noskaidrot, vai pašreizējā situācijā ir iespējams uzsākt konkrēto uzņēmējdarbību, kas nestu peļņu. Kā arī noskaidrot bremzējošos un attīstošos spēkus.
Tiek plānots, ka uzņēmums sākumā pelnīs ar reklāmām, kas tiks izvietotas mājaslapā, bet vēlāk arī ar kafejnīcu. Darbā tiks algoti pavisam nedaudzi strādnieki, pirmajā darbības gadā neparedzot lielas algas un arī prēmijas, dažādas piemaksas.
Uzņēmuma mērķis ir ieiet tirgū ar augstu kvalitāti un vidēju cenu, galvenokārt koncentrējoties uz uzņēmumiem ar nelielu peļņu un uz tiem, kuri nevēlas lielas reklāmas izmaksas.
Patlaban Latvijas tirgū nav neviens spēcīgs konkurents, jo nevienia mākslinieku lapai nav arī kafejnīcas un tās nepiedāvā veidot izstādes.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −11,48 €
Work pack Nr. 1231035
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register