Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:558543
 
Evaluation:
Published: 15.04.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 12 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija    3
  Ievads    4
1.  Uzņēmums “Albert Hotel”    5
2.  Piedāvājums    6
3.  Cena - piedāvajumu ietekmējošs faktors    8
4.  Ārpuscenas piedāvājumu ietekmējošie faktori    10
4.1  Ārpuscenas faktori G. Lībermaņa teorijā    10
4.1.1  Resursu cenas    10
4.1.2  Resursu atdeve    10
4.1.3  Nodokļu loma    11
4.1.4  Citu preču cenas    12
4.1.5  Pārdevēju skaits    12
4.1.6  Imports    14
4.1.7  Meteoroloģiskie apstākļi    14
4.1.8  Prognozes    15
4.1.9  Kataklizmas    15
4.2  Citi ārpuscenas faktori    16
4.2.1  Patērētāju paradumi, gaume    16
4.2.2  Reklāma    16
4.2.3  Valsts valūtas un finansiālā politika    19
4.2.4  Ģeogrāfiskie faktori    20
4.2.5  Socioloģiskie faktori    21
4.2.6  Politiskie faktori    22
5.  Galējās ražošanas izmaksas - piedāvajumu ietekmējošs faktors    24
  Secinājumi un priekšlikumi    25
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    26
Extract

„Tikai tā dzīve ir vērta, kad tā dzīvota citu dēļ” – tā ir teicis slavenais Alberts Einšteins, un “Albert Hotel” tam pilnībā pievienojas.
Viesnīcas ēka ir īpaša ar to, ka tā atrodas ekskluzīvajā Jugendstila rajonā un blakus slavenajai Alberta ielai. Veisnīca izveidota iespaidojoties no zinātnieka un kosmopolīta - Alberta Einšteina dzīvesveida un idejām. Ēka celta 20. gadsimtā un pēc lieliem rekonstrukcijas darbiem tā ir pielāgota, lai atbilstu visprasīgākajiem biznesa un tūrsisma pārstāvjiem. Albert Hotel vēlas kļūt par radošāko un dinamiskāko viesnīcu kompāniju Baltijas reģionā. Viesnīcas komanda ieskaitot ģenerāldirektoru ir gatava klientu ērtībām sniegt palīdzību un informāciju.[1]
Legend Management ir “Albert Hotel” operatorfirma. Tā ir igauņu kompānija, kas nodarbojas ar 3 viesnīcu menedžēšanu Igaunijā: pieczvaigžņu luksus klases viesnīca “Three Sisters Hotel” Tallinas vecpilsētā, “Georg Ots Spa Hotel” Kuresārē un 2007. gadā tika atvērta otrā pieczvaigžņu luksus klases viesnīca Tallinas vecpilsētā – “Telegraaf Hotel”, kura piedāvā arī izsmalcinātu SPA.
Viesnīcas piedāvajumā ir 246 mājīgi un mūsdienīgi iekārtoti viesnīcas numuri ar vannu vai dušu, gaisa kondicionēšanas sistēmu, fēnu, kabeļtelevīziju, radio, TV, tālruni, bezmaksas WiFi un minibāru, labvēlīgi apstākļi cilvēkiem ar īpašām vajadzībām.
“Albert Hotel” piedāvā trīs pasākumu telpas 100, 40 un 20 personām. Iespēja organizēt pasākumus, sākot no konferencēm, sanāksmēm, darba intervijām un prezentācijām, turpinot ar privātiem svētkiem, saviesīgām pieņemšanām un radošām diskusijām. Multifunkcionālās telpas atrodas viesnīcas ēkas augšējā stāvā un abas telpas ir pilnībā aprīkotas ar augstas kvalitātes audio-vizuālo tehniku – CD, DVD, Data utt.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,48 €
Work pack Nr. 1376171
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register