Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:558585
 
Evaluation:
Published: 10.03.2010.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 10 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Rezumējums    4
  Uzņēmums un tā popularitāte    5
  Kas ir uzņēmums?    5
  Uzņēmumu veidi    5
  Kas ir popularitāte?    6
  Reklāma    6
  Kas ir reklāma?    6
  Reklāmas pamatprincipi    7
  Jaunieši    8
  Kas ir jaunieši?    8
  Populārākie uzņēmumi starp Latvijas jauniešiem    9
  Metodes apraksts    9
  Pētījuma dalībnieki    9
  Instrumentārijs    9
  Pētījuma norise    10
  Rezultāti    10
  Secinājumi    14
  Literatūras saraksts    15
  Pielikums    15
  Aptaujas anketa    16
Extract

Populārākie uzņēmi jauniešu vidū tieši Latvijā vēl līdz šim nav bijuši pētīti, vismaz ne oficiālos avotos atrodamos pētnieciskajos darbos, kas vēl jo vairāk padara šo tematu interesantu. Edgars Grigorjevs ir veicis līdzīgu pētījumu, kur noskaidroja atpazīstamākos sociālos brendus starp Latvijas jauniešiem, taču mani vairāk interesē pelnoši un veiksmīgi uzņēmumi un tas, kādus uzņēmumus vairāk pamana jaunieši.
Kas ir uzņēmums?
Pēc definīcijas, uzņēmums ir organizatoriski saimnieciska vienība, kuru kā juridisku personu dibina fiziskas personas vai citas juridiskas personas. Ļoti nozīmīgi ir nošķirt uzņēmējdarbībā izmantojamo mantu un līdzekļus no privātpersonas (īpašnieka) mantas un līdzekļiem (Siņicins 75).
Ir neskaitāmas nozares, kur darbojas tieši uzņēmumi. Būtībā, uzņēmumi ir visi darba devēji un firmas, kas vairāk vai mazāk un veiksmīgāk vai neveiksmīgāk darbojas savā noteiktajā tirgus nišā.
To, vai uzņēmums ir veiksmīgs vai neveiksmīgs nosaka vairāki faktori – reklāma, produktu un/vai pakalpojumu kvalitāte, produktu un/vai pakalpojumu cena, uzņēmuma vecums un citi. Milzīga nozīme uzņēmuma veiksmei ir tieši reklāmai, nevelti reklāma tiek dēvēta par zinātni un sevī ietver zinātni par klientu psiholoģiju, vispārīgus noteikumus tirdzniecībā un reģionālās atšķirības.
Latvijā visi uzņēmumi ir jāreģistrē komercreģistrā (Valsts uzņēmuma likums, 2. nodaļa 5. pants).
Uzņēmumu veidi
Latvijā populārākais uzņēmumu veids ir komercsabiedrība, kas iedalās divās formās – personālsabiedrības un kapitālsabiedrības. Kapitālsabiedrības iedalās sabiedrības ar ierobežotu atbildību un akciju sabiedrība (Siņicins 77). SIA īpašnieki ir individuālie komersanti, kas ieguldījuši savus līdzekļus uzņēmuma attīstībā un tos nošķīruši no savas privātās mantas t.i., tās, kas nav piesaistīta uzņēmumam, tādejādi, uzņēmumam bankrotējot, cieš tikai konkrētajā uzņēmumā ieguldītie līdzekļi.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,98 €
Work pack Nr. 1113911
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register