Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:559597
 
Evaluation:
Published: 09.01.2012.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 3 units
References: Not used
Extract

Ražotāju un pircēju intereses tirgū ir atšķirīgas, jo pircēju interesēs ir iegūt preci par zemāku cenu, turpretī ražotāju interesēs ir pārdot preci par augstāku cenu. Neskatoties uz atšķirīgajām interesēm, tirgū tās ir saskaņotas un preces tiek pārdotas par pieņemamu cenu abām pusēm. Pie pieņemamas cenas ražotāja interesēs ir pārdot pēc iespējas vairāk, bet pircēja interesēs ir kvalitāte vai pakalpojuma saturs.
Tirgus ir preču vai pakalpojumu maiņas vieta, kurā cenas nosaka kā ražotājs, tā arī pārdevējs. Tirgus pamatu veido ekonomiskie resursi. Līdzsvara jeb tirgus cena ir tāda cena, kas rodas pieprasījuma un piedāvājuma svārstību rezultātā. Šeit arī parādās tāds jēdziens kā konkurence. Tas ir mehānisms, kas nodrošina stabilu līdzsvara cenas veidošanos tirgū. Tirgus cena samazinās tad, kad palielinās piedāvājums un tas paliek nemainīgs. Turpretī cena pieaugs tad, kad palielināsies pieprasījums, bet piedāvājums paliks nemainīgs. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register