Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:564245
 
Author:
Evaluation:
Published: 31.03.2009.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 9 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Teorētiskā daļa    4
1.1.  Uzņēmējdarbības būtība un nozīme    4
1.2.  Ideja    5
1.3.  Biznesa plāns    6
1.4.  Likumdošana    7
1.5.  Finanses    9
1.6.  Uzņēmuma reģistrācija    11
1.7.  Nodokļi    13
1.8.  Personāls    15
1.9.  Birojs    16
1.10.  Lietvedība un grāmatvedības vešana    16
1.11.  E-komercija    17
2.  Praktiskā daļa    19
2.1.  Aptaujas analizēšana    19
  Secinājumi    22
  Nobeigums    23
  Izmantotie literatūras avoti    24
  Anotācija    25
  Aннотация    26
Extract

Ideja ir specifiska doma vai koncepts, kas rodas cilvēka prātā domāšanas rezultātā.
Uzsākot jebkuru biznesu, tā pamatā jābūt idejai. Idejas radīšanu sauc par idejas ģenerēšanu. Viens no izplatītākajiem veidiem, ir rast biznesa ideju sev zināmā un tuvā sfērā, bet tikpat labi, par labu ideju var kļūt Tavs hobijs, profesionālās iemaņas un prasmes, vai kāds cits ierosmes avots.
Idejas attīstība
Laba plānošana ir pamats uzņēmējdarbības uzsākšanai. Svarīgi ir ieplānot galvenos posmus jeb pārbaudes punktus produkta/pakalpojuma izstrādes stadijā, kā arī noteikt, kas jāsasniedz katrā no tām. Pārbaudes punktu galvenais mērķis ir ļaut Tev pieņemt lēmumus par tālāko projekta attīstību.
Atkarībā no produkta vai pakalpojuma, galvenie attīstības posmi varētu būt:
Biznesa ideju ģenerēšana, formulēšana, atlase un izvērtēšana;
Pirmie aprēķini;
Biznesa plāna sagatavošana;
Finansējuma piesaiste;
Uzņēmējdarbības uzsākšana – reģistrācija;
Licences un atļaujas;
Nodokļi un nodevas;
Birojs;
Personāls;
Informācijas apkopošana.(1)
Daudzu, šobrīd veiksmīgu uzņēmēju veiksmes pamatā ir bijusi spēja saprast, ka noteiktas preces vai pakalpojumi kādā konkrētā reģionā ir nepietiekami, līdz ar to, uzsākot savu biznesu tiek aizpildīta kāda tirgus niša. Biznesa idejai ir jābūt konkurētspējīgai, tāpēc vispirms būtu jāizpēta, cik daudzi no apkārtējiem cilvēkiem vēlētos un būtu spējīgi maksāt par šo preci vai pakalpojumu.

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register