Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:566142
 
Author:
Evaluation:
Published: 10.06.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 9 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    2
1.  Datu vākšanas avoti    3
1.1.  Pirmreizējie dati    3
1.2.  Apstrādātie dati    3
2.  Datu Vākšanas metodes    5
2.1.  Pētīšana    5
2.2.  Novērošana    7
2.3.  Eksperiments    8
3.  Informācijas apstrāde    9
3.1.  Informācijas apstrādes līdzekļu attīstības vēsture    9
3.2.  Informācijas apstrāde un analīze    11
3.3.  Datu apstrādes veidi    12
4.  Datu analīzes metodes    13
4.1.  Statistika    13
4.2.  Statistikas metodes    13
4.3.  OLAP    14
4.4.  Datizrace    17
4.4.1.  Datizraces process    17
4.4.2.  Datizraces uzdevumi    18
4.4.3.  Datizraces metodes    18
4.4.4.  Praktiskais pielietojums    19
4.5.  Biznesa inteliģence    19
4.5.1.  BI risinājums    20
4.5.2.  Biznesa datu analīze – veiksmīgas darbības pamats    21
  SECINĀJUMI    22
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS SARAKSTS    23
Extract

SECINĀJUMI
Atkarībā no pētījuma mērķiem un plāna var izmantot primāros un sekundāros datus;
Datu vākšanas metodes var iedalīt trijās grupās, atkarībā no mārkeinga pētijuma mērķa: novērošana, pētīšana, eksperiments;
Pētīšanas mērķis visbiežāk ir – pircēju attieksmes noskaidrošana, aprakstīt pircēju pirkšanas modeli, ja uzņēmums vēlas saņemt informāciju par cilvēku zināšanām par preci, par viņu ieradumiem, priekšrocībām vai rīcību tirgū.
Novērošanas metodi lietderīgi izmantot tikai tad, kad nav nepieciešama informācija par cilvēku viedokļiem, izjūtām, uztveri, motivējumu.
Veicot eksperimentu, var noskaidrot pētāmās cilvēku kopas reakciju uz noteiktiem faktoriem vai to maiņu. Šīs metodes mērķis ir darba hipotēzes pārbaude un citu hipotēžu izslēgšana.
Datu analīzes attīstības vēsture ir vairāk nekā 15 gadsimtus sena. Šajā laikā tā ir strauji attīstījusies.
Statistiskā datu analīze ir balstīta uz matemātiskās statistikas metodēm, kas iekļauj sevī aprakstošās statistikas metodes, dispersiju, faktoru un korelāciju analīzes, kā arī citas matemātiski-statistiskās analīzes metodes.
Datizrace vai Data mining - process, kurā no liela apjoma datiem tiek iegūtas jaunas, netriviālas, praktiski lietderīgas zināšanas, kas nepieciešamas lēmumu pieņemšanā dažādās sfērās.
Datu analīzes metodes ir pielietojamas ne tikai akadēmijā, bet arī biznesā. Ar Biznesa inteliģences metodēm, uzņēmums var: operatīvāk reaģēt uz mainīgo konjunktūru; atklāt un novērst ar piegāžu tīklu saistītās problēmas; sniegt drošu un ticamu informāciju; apzināt izmaksu samazinājuma iespējas.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register