Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:567981
 
Evaluation:
Published: 16.04.2014.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 11 units
References: Used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
1.  KAS IR POLITISKAIS MĀRKETINGS    4
1.1.  Jēdziena būtība    4
1.2.  Politisko kampaņu attīstība. Mūsdienu politiskā kompānija    7
1.3.  Marketings politikā    9
2.  POLITISKĀ MĀRKETINGA PRAKTISKĀ PIELIETOŠANA    14
2.1.  Pozicionēšana    15
  SECINĀJUMI    18
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS UN AVOTU SARAKSTS    19
Extract

SECINĀJUMI
Pētījuma darba rakstīšanas gaitā tika izdarīti sekojoši secinājumi:
1. Politiskais mārketinga būtība ir biznesa mārketinga paņēmienu lietojums politikā. Tā jēga ir raudzīties uz politiku kā produktu, kas tiek radīts un piedāvāts patērētājiem, šajā gadījumā – vēlētājiem.
2. Pastāv vesela virkne politiskā mārketingā definīciju, tomēr teorētiķi koncentrējas uz šī parādībās komunikatīvas sastāvdaļas.
3. Viena no principiālākajiem politiskā marketinga atšķirībām no citas sabiedrības pārliecināšanas tehnoloģijām ir tā, ka mārketinga pieeja balstīta uz auditorijas vēlmju izpēti.
4. Jaunā stila politiskam kampaņām raksturīga tāda īpašība, ka lielāka loma ir atsevišķiem kandidātiem, nevis partijām. Savukārt politiskās kampaņas organizē nevis partiju pārstāvji, bet profesionāļi, kuri uzkrājuši atbilstošo pieredzi komerciāla mārketinga jomā.
5. Politiskā mārketinga uzdevumi ir ne tikai aicināt sabiedrību rīkoties, balsot, pieņemt lēmumus, kā arī atvieglot šo lēmumu pieņemšanu, bet arī pilnveidot un uzlabot politiskās organizācijas programmu un darba kārtību, pielietojot tirgus pētījumus, kā arī veicināt politisko dialogu ar sabiedrību.
6. Viens no galvenajiem politiskā mārketinga instrumentiem ir, ar kura palīdzību var konstruēt politiskā procesa subjekta identitāti.
7. Kopējo politiskās kampaņas plānošanas loģiku var lakoniski izteikt, izmantojot tā saucamo lielo trijnieku: IZPĒTE – ZIŅA – MEDIJI.
8. Izstrādājot savas attīstības stratēģijas, politiskas partijas var izmantot dīvas pieejas lietojot marketingu komunikācijā ar sabiedrību- orientēšana uz pārdošanu, vai uz tirgu.

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register