Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:568208
 
Evaluation:
Published: 12.06.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 18 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Organizācija un organizācijas iekšējās vides raksturojums    5
1.1.  Organizācijas raksturojums    5
1.2.  Organizācija iekšējās vides raksturojums    7
2.  LSEZ SIA „Hidrolats” visparīgs raksturojums    19
3.  Uzņēmuma LSEZ SIA „Hidrolats” iekšējās vides analīze    23
3.1.  Uzņēmuma LSEZ SIA „Hidrolats” struktūras izmaiņu nepieciešamība    30
  Secinājumi un priekšlikumi    33
  Avotu un literatūras saraksts    35
  Pielikums    37
Extract

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Apskatot un izanalizējot organizācijas iekšējas vides faktotus, organizācijas struktūras veidošanu uzņēmumā LSEZ SIA „Hidrolats” varam secināt:
1. Vissvarigākie organizācijas resursi ir: cilvēkresursi, pamatkapitāls un apgrozāmais kapitāls, tehnoloģija un informācija;
2. Vadības un darbinieku saikne, kā organizācijas struktūras viens no pamatelementiem, nodrošina organizācijas struktūras elementu, orientētu uz noteiktu mērķu sasniegšanu un mijiedarbību;
3. Katra organizācija darbojas ar saviem konkrētiem mērķiem, tomēr tām visām ir arī kopējais mērķis – apmierināt patērētāju vajadzības;
4. Jāpastav funkciju sadalījumam, lai darbinieki būtu atbildīgi par ierobežotu darbību kopumu, nevis visu uzdevumu, kāds ir uzņēmumam;
5. Uzņēmums LSEZ SIA „Hidrolats” ir viens no vadošajiem uzņēmumiem Latvijā, kurš nodarbojas ar čugunu lējumu, metāla konstrukcijas apstrādi un hidro cilindru ražošanu;
6. Lielākā daļa no darbiniekiem ir apmierināta ar savu darba apjomu un uzskatā, ka pienākumu apjoms ir pieiekošs. Taču apskatot darbinieku apmierinatību ar darba algu, tika vērojama tendence, ka pastavošas krīzes laikā ietvaros, daži vēlās lielāku darba samaksu;
7. Uzņēmums SIA “Hidrolats” izmanto intensīvu tehnoloģiju savā darbībā, jo katru operāciju, uzdevumu izpilda noteiktā secībā;
8. Kvalitāte un cena ir vissvarīgākais uzņēmuma spēks attiecībā pret konkurentiem. Cenas un kvalitātes savstarpēja atbilstība. Labas atsauksmes par produkcijas kvalitāti un piegāžu precizitāte, turklāt LSEZ SIA ”Hidrolats” nodrošina savai produkcijai garantiju, ko savukārt nenodrošina konkurenti;
9. Organizatoriskas struktūras maiņa no noslogotas funkcionālās struktūras uz produktu grupas struktūru ļaus LSEZ SIA „Hidrolats” ātrāk reaģēt uz apkārtējas vides apstākļiem, atrāk tūvoties mērķa izpildei, paaugstināt darbinieku interesi uz uzņēmējdarbību, ievēst jaunas tehnoloģijas un saglābāt esošas darba vietas, kā arī radīt jaunas darba vietas
10. Liepājā atrodas tranzīta „koridorā” un tās dod LSEZ SIA ”Hidrolats” iespēju piegadāt savu produkciju ES valstīm, NVS valstīm un Skandināviju valstīm, jo atrodas ļoti izdevīga ģeogrāfiska izvietojuma
11. Uzņēmumam pastāv problēmas mārketinga reklāmas jomā. Uzņēmums piedāvā ļoti labu produktu ar konkurētspējīgu cenu, bet cilvēki par to nav pietiekami informēti.

Balstoties uz iegūtiem secinājumiem var formulēt sekojošos priekšlikumus:
1. Tā kā, LSEZ SIA ”Hidrolats” nodarbojas ne tika ar hidraulisko cilindru ražošanu, bet arī ar čugunu lējumu un metālu konstrūkcijas apstrādi, varētu veikt funkcionālas struktūras nomaiņu uz produktu grupu struktūru, lai paaugstinātu pieprasījumu uz čugunu lējumu un metālu konstrukciju apstrādi. Šīs piedāvājums atļaujs LSEZ SIA „Hidrolats” ātrāk reaģēt uz apkārtējas vides apstākļiem, paaugstināt darbinieku interesi uz uzņēmējdarbību, saglābāt esošas darba vietas un piedāvāt jaunas darba vietas;
2. Kā arī būtu nepieciešams papildus veikt darbinieku apmācības darba kvalifikācijas paaugstināšanai, jo sakarā ar organizatoriskās struktūras maiņu, izmainās amatu pienākumi un darbiniekiem ir nepieciešama papildus apmācība;
3. Tā kā, uzņēmums LSEZ SIA „Hidrolats” piedāvā ļoti labu produktu par konkurētspējīgu cenu, bet cilvēki par to nav pietiekami informēti, būtu saprātīgi uzlabot un paplašināt reklāmu. Tas varētu sekmēt jaunu darba vietu, cilvēku ieintereses pieaugumu, kā arī varētu pieverst investoru uzmanību.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register