Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:569586
 
Evaluation:
Published: 08.05.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Extract

Kaut arī uzņēmumā ir izstrādāta cenu veidošanas stratēģija un noteikta cenu sistēma, dažreiz tomēr ir nepieciešams šo cenu mainīt : paaugstināt vai pazemināt. Apskatīsim situāciju telekomunikāciju tirgu, kad LMT konkurenti veic cenu izmaiņas. Vispirms, uzņēmuma mārketinga speciālistiem ir jāatbild uz šādiem jautājumiem:
• Kādu iemēslu dēļ konkurents maina cenu – lai iekārotu lielāko tirgus daļu, jo pašlaik uzņēmumu skaits kuri darbojās telekomunikāciju jomā ir krietni pieaudzis. Un gan TELE2 , gan BITE ka arī citi uzņēmumi cenšas pēc iespējas vairāk pārvilināt pie sevis jau citā uzņēmuma esošus klientus.
• Vai konkurentu rīcība ir saistīta tikai ar kārtējām interesēm, vai arī liecina par jaunu cenu veidošanas stratēģiju?
• Kas notiks ar uzņēmuma tirgus daļu un ienākumiem?
• Vai citi uzņēmumi tiecas kaut ka reaģēt uz šīm izmaiņām?
• Kāda būs konkurenta atbilde uz jūsu rīcību?
Augstākas cenas var dod lielāku ienākumu un peļņu , citreiz to pašu rezultātu var sasniegt, pārdodot lielāku daudzumu par zemākām cenām. Gadās arī tā ka neviens no šim variantiem neder, tad mārketinga speciālistam jāmeklē cits variants. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register