Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:570339
 
Evaluation:
Published: 12.11.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 25 units
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    8
1.  ANALĪTISKĀ DAĻA    10
1.1.  Uzņēmuma saimnieciskās darbības raksturojums    13
1.2.  Uzņēmuma ārējās vides analīze    17
1.3.  Mārketinga elementi uzņēmumā    22
1.4.  SVID analīze    23
1.5.  Uzņēmuma finansu rādītāji    28
2.  PROJEKTA APRĒĶINA DAĻA    36
2.1.  Ražošanas iekārtas iegādes projekts    36
2.1.1.  Projekta īstenošanas posmi    36
2.1.2.  Projekta risku novērtējums un analīze    40
2.1.3.  Projekta īstenošanai nepieciešamie resursi    41
2.1.4.  Projekta finansēšanas plāns    43
2.1.5.  Mārketinga plāns    46
2.2.  Darbinieku kvalifikācijas uzlabošanas projekts    47
2.2.1.  Projekta īstenošanas posmi    47
2.2.2.  Projekta risku novērtējums un analīze    50
2.2.3.  Projekta īstenošanai nepieciešamie resursi    51
2.2.4.  Projekta finansēšanas plāns    53
2.2.5.  Mārketinga plāns    55
2.3.  Jaunu klientu piesaistes projekts    56
2.3.1.  Projekta īstenošanas posmi    56
2.3.2.  Projekta risku novērtējums un analīze    58
2.3.3.  Projekta īstenošanai nepieciešamie resursi    59
2.3.4.  Projekta finansēšanas plāns    61
2.3.5.  Mārketinga plāns    63
2.4.  Projektu efektivitātes analīze    64
3.  TEHNOLOĢISKĀ DAĻA    66
3.1.  Datu bāzes izveidošana    66
3.2.  Datu bāzes pielietošana    67
4.  DARBA UN DABAS AIZSARDZĪBAS DAĻA    80
4.1.  Darba aizsardzības pamatprincipi    80
4.2.  Darba vides risku noteikšana    81
4.3.  Darba vides uzlabošanas pasākumi    86
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    87
  BIBLIOGRĀFISKAIS SARAKSTS    89
  PIELIKUMI    91
5.  GRAFISKĀ DAĻA    99
Extract

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Secinājumi:
1. Poligrāfijas produkcija kļūst arvien sarežģītāka, jo pieaugot konkurencei par klientu, izdevēji un poligrāfijas pakalpojumu izmantotāji cenšas izdomāt arvien īpašākus produktus. Līdz ar to pieaug prasības pēc augsta līmeņa poligrāfijas speciālistiem, klientu konsultantiem, kuri spēj ieteikt klientiem viņu ideju realizācijas veidus.
2. Viens no uzņēmuma mērķiem ir gūt stabilu un ilglaicīgu vietu poligrāfijas tirgū ilgtermiņā. Lai to sasniegtu un patstāvīgi pilnveidotu ir nepieciešams sniegt kvalitatīvus pakalpojumus, kuri atbilstu klientu vēlmēm un vajadzībām. Tādā veidā sekmējot darbinieku apmācību, drošā un veselībai draudzīgā vidē un uz vidi ietekmējošo faktoru samazināšanu, ievērojot normtīvos aktus un vadoties pēc ISO kvalitātes standartiem.
3. Vājā mārketinga stratēģija, nepietiekamā kontrole personāla rīkojumu un uzdevumu izpildei, vecā, nolietotā tehnika ir bremzējošie faktori uzņēmumam SIA „XXX”, no ku-riem pakāpeniski vajadzētu atbrīvoties un vājās puses pārvērst par stiprajām pusēm.
4. Izvērtējot tirgus ietilpības un biznesa efektivitātes rādītājus, var secināt, ka uzņēmumam ir jātiecas uz līdera pozīcijām, jāattīstās tajos virzienos, kuros tas ir konkurētspējīgs. To uzņēmums var īstenot integrējot jaunu uzņēmuma stratēģiju, atbilstoši tehniskajam nodrošinājumam.

Priekšlikumi:
1. Jaunas drukas iekārtas iegādes gadījumā uzņēmumam SIA „XXX” būtu nepieciešama darbinieku apmācība, strādāt ar jauno iespiedmašīnu Heidelberg SM54 kas paaugstinās uzņēmuma piedāvātās produkcijas kvalitāti un termiņus.
2. Uzņēmuma SIA „XXX” darbinieku kvalifikācijas celšanai ir nepieciešams katru darbinieku izvērtēt individuāli, identificējot tam nepieciešamās kvalifikācijas nepilnības un tās uzlabojot un pilnveidojot atbilstoši ar īstenojamo projektu.
3. Lai izsprastu kādas ir pastāvīgo klientu atsauksmes par uzņēmumu un kādas varētu būt izmaiņas uzņēmuma saimnieciskajā darbībā, būtu nepieciešams veikt aptauju lai uzlabotu uzņēmuma atpazīstamību. Tādā veidā uzņēmums spētu pilnvērtīgāk pasniegt informāciju potenciālajiem klientiem realizējot reklāmas kampaņu īstenojamā projekta ietvaros.
4. Izstrādājot uzņēmuma klientu datu bāzi jāņem vērā klientu aktivitāte un uzticamība uzņēmumam pasūtot poligrāfisko produkciju. Kā arī veidojot datu bāzi ir nepieciešams piemērot iespējamu atlaižu sistēmu.
5. Uzņēmumam SIA „XXX” ir salīdzinoši zema darba un dabas risku iespējamība, tomēr lai no tās izvairītos pilnībā, būtu nepieciešams uzņēmumam pieaicināt sertificētus speciālistus un izstrādāt pilnīgu darba un dabas aizsardzības plānu, tādā veidā nodrošinoties pret iespējamajiem draudiem pilnībā.
6. Lai samazinātu nelietderīgas izmaksas dīkstāvju gadījumā, jāuzlabo darbības efektivitāte un konkurētspēja, pilnveidojot ražošanas organizāciju, plānošanas procesu un iekšējo komunikāciju. Jāveic aprēķini iekārtu noslodzei, lai uzzinātu, cik jānoslogo iekārtas, lai uzņēmums strādātu ar peļņu. Jāveic uzskaite kāds ir laika patēriņš uzdevuma veikšanai. Jāveic aprēķins, vai ir izdevīgāk darbiniekiem samaksu veikt pēc stundu likmes. Tas celtu darba ražīgumu un motivētu darbinieku atbildīgāk strādāt.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register