Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:574462
 
Evaluation:
Published: 29.05.2012.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 8 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Uzņēmuma SIA „Express pizza” darbības apraksts    4
2.  Uzņēmuma SIA „Express pizza” mārketinga vides analīze un situācijas analīze    5
2.1.  Mikro, makro vides analīze    5
2.1.1.  Mikro vides ietekmējošie faktori    5
2.1.2.  Makro vides ietekmējošie faktori    6
2.2.  Nozares analīze    9
2.3.  Konkurences analīze    11
2.3.1.  Bostonas konsultantu grupas matrica    11
2.3.2.  General Electric modelis    12
2.3.3.  Vizpārēja konkurentu novērtēšanas metode    13
2.4.  Tirgus ietilpības novērtēšana    14
2.5.  SVID analīze    15
3.  Mārketinga mērķi, mārketinga stratēģijas un programma    17
3.1.  Segmentēšana    17
3.2.  Mērķtirgus noteikšana    17
3.2.1.  Mārketinga stratēģija mērķtirgū    18
3.2.2.  Pozicionēšana    18
3.3.  Uzņēmuma „Veiksmes atslēga”    20
3.4.  Pircēju rīcības modelis    20
3.5.  Uzņēmuma misija, mērķi, stratēģija    23
3.6.  Rīcības plāns stratēģijas īstenošanai    23
  Secinājumi    25
  Bibliogrāfiskais saraksts    26
Extract

Secinājumi
Šajā studiju darba pirmajā daļā tika veikta uzņēmuma SIA „Express pizza” mārketinga vides un situācijas analīze, kā arī apskatīta mikro un makro vide, tika veikta tirdzniecības, viesnīcu un restorānu nozares un konkurences analīze, novērtēta picērijas tirgus ietilpība un veikta uzņēmuma SIA „Express pizza” SVID analīze. Darba otrajā daļā tika apskatīta picērijas tirgus segmentēšana, noteikts uzņēmuma SIA „Express pizza” mērķtirgus, paskaidrota uzņēmuma SIA „Express pizza” „veiksmes atslēga”, izpētīts picu pircēju rīcības modelis, noteiktas uzņēmuma SIA „Express pizza” misijas, mērķi un stratēģijas un piedāvāts rīcības plāns stratēģijas īstenošanai. Kopumā darbā izvirzītie mērķi tika sasniegti un radās vairāki secinājumi:
1) SIA „Express pizza” mikrovide ir laba, jo uzņēmumam ir labas attiecības ar piegādātājiem un patērētājiem, bet lielākā problēma ir tāda, ka uzņēmums aizņem tikai 7% tirgus daļas viesnīcu un restorānu nozarē;
2) SIA „Express pizza” ārējā vide šobrīd un tuvākajā nākotnē būs ļoti nestabila, kas negatīvi ietekmēs uzņēmumu;
3) SIA „Express pizza” vajadzētu izmantot diferencēšanas stratēģiju (atbilstoši Portera piecu spēku modelim).
4) SIA „Express pizza” ir vidējs konkurents lielajām picērijām, bet ir liels drauds pārējām picērijām.
5) SIA „Express pizza” ir ļoti liela vieta izaugsmei, jo pašreiz aizņem tikai 7% tirgus savā nozarē.
6) SIA „Express pizza” ir ļoti spēcīgas „stiprās” puses pec SVID analīzes, bet tās ļoti apdraud ārējie ekonomiskie un politiskie draudi.
7) SIA „Express pizza” mērķtirgus ir visi pirktspējīgie Latvijas iedzīvotāji.
8) SIA „Express pizza” ir pozicionētā tirgus līderis pēc cenas un piegādes ātruma salīdzinot ar konkurentiem.
9) SIA „Express pizza” „veiksmes atslēga ir – ātrā piegāde, kvalitāte, un laba apkalpošana.
Apskatot problēmas uzņēmumā SIA „Express pizza”, kādas varētu rasties ar iespējamo attīstību, radās trīs priekšlikumi:
1) SIA „Express pizza” vajadzētu veikt detalizētāku mārketinga analīzi, lai noskaidrotu kādā veidā palielināt tirgus daļu.
2) SIA „Express pizza” varētu palielināt reklāmas apjomus, lai palielinātu sava zīmola atpazīstamību.
3) SIA „Express pizza” varētu samazināt fiksētās izmaksas, lai saglabātu konkurētspēju smagajos ekonomiskajos krīzes apstākļos.
4) SIA „Express pizza” varētu paplašināt sortimentu, lai patērētājam piedāvātu kaut ko jaunu, nebijušu.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register