Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:578051
 
Author:
Evaluation:
Published: 03.01.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Extract

Labi zīmoli ir vienīgais ceļš uz ienesīgumu, kas ir patstāvīgs un virs vidējā līmeņa. Tie ietver arī emocionālas priekšrocības, ne tikai racionālas. Pārāk daudzu zīmolu veidotāji pievēršas racionāliem faktoriem, piemēram, zīmola iezīmēm, cenai un pārdošanas veicināšanai, kas maz ietekmē zīmola – patērētāju attiecību attīstību. Uzņēmumam ir jāpadomā, ko tā zīmolam vajadzētu nozīmēt. Zīmolam ir jāpiešķir personība. Tam ir jābalstās uz īpašībām. Šīm iezīmēm ir jāvijas cauri visām uzņēmuma mārketinga aktivitātēm. 1
Kad pieņemts lēmums par zīmola izveidi, zīmola identitātes veidošanai nepieciešams pieņemt papildu lēmumus par zīmola nosaukumu, logo, krāsām, reklāmas frāzi un simbolu. Ražotājiem un pakalpojuma sniedzējiem, kuri piešķir zīmolus saviem produktiem, jāizvēlas, kādus zīmola nosaukumus lietot. Vēlamākās zīmola nosaukuma īpašības: tam vajadzētu norādīt kaut ko par produkta labumiem, tam vajadzētu norādīt uz produkta īpašībām, tam vajadzētu būt tādam, ko viegli izrunāt pazīt uz atcerēties, tam vajadzētu būt īpatnējam un tam nevajadzētu nozīmēt ko sliktu citās valstīs vai valodās.2
Uzņēmums var dažādos veidos pateikt, ka tas ir atšķirīgs un labāks nekā cits uzņēmums. Tomēr tiek uzsvērts, ka jāizvēlas tikai viens apzīmējums, lai tas paliktu pircēja prātā. Iekams produkts nav atzīts par labāko kādā veidā, kas ir svarīgs noteikums patērētāju grupai, tas būs slikti pozicionēts un to nepietiekami atcerēsies. Mēs atceramies zīmolus, kas izceļas ar to, ka tie kādā veidā ir labākie. 3
Lielākā daļa fizisko produktu jāiepako un jāapzīmē.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −9,20 €
Work pack Nr. 1236493
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register