Vislabākajā gadījumā mārketinga kampaņa radīs nosaukuma atpazīstamību, zināšanu par zīmolu un, iespējams, noteiktam zīmolam dotu priekšrocību, bet tā nerada piesaisti zīmolam. Piesaiste zīmolam izveidojas, kad klienta pieredze visos viņa kontaktos ar uzņēmuma darbiniekiem un visās komunikācijās rāda, ka uzņēmums pilda savus solījumus par labumu, ko tas sniegs.
Zīmola pašvērtība ir klienta reakcijas uz produktu vai servisu pozitīvais papildu rezultāts, ko dod zināšanas par zīmolu. Liela zīmola pašvērtība ļauj uzņēmumam samazināt mārketinga izmaksas, jo ir augsta zīmola apzināšanās un lojalitāte; dod lielāku ietekmi, cenšoties panākt izdevīgākus nosacījumus no izplatītājiem un mazumtirgotājiem; ļauj noteikt lielāku cenu, jo zīmolam ir augstāka uztvertā kvalitāte; ļauj vieglāk ieviest produktu līniju papildinājumus, jo zīmolam ir liela autoritāte; sniedz noteiktu aizsardzību pret cenu konkurenci. Turpretī zīmola novērtējums nozīmē kopējās zīmola finansiālās vērtības aprēķināšanu. …