Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:581518
 
Evaluation:
Published: 08.02.2012.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 7 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    2
1.  „THE COCA-COLA COMPANY” UZŅĒMUMS UN TĀ DARBĪBAS APRAKSTS    4
1.1.  „The Coca-Cola Company” vēsture    4
1.2.  „The Coca-Cola Company” mērķi    6
1.2.  „The Coca-Cola Company” mērķi    6
1.  ZĪMOLVEDĪBAS VEIDI UN METODES UZŅĒMUMĀ    8
2.1.  Zīmola nozīme uzņēmumā    8
2.1.  Zīmola nozīme uzņēmumā    8
2.2.  Pozicionēšana    11
2.2.  Pozicionēšana    11
2.3.  Diferenciācija    12
2.3.  Diferenciācija    12
2.4.  “Brand Asset Valuator” modelis    13
2.4.  “Brand Asset Valuator” modelis    13
2.5.  Zīmola rezonanse    14
2.5.  Zīmola rezonanse    14
2.  METODES IZMANTOŠANA, PIELIETOŠANA “THE COCA-COLA COMPANY” UZŅĒMUMĀ    17
3.1.  Zīmola nozīmes līmeņi    17
3.1.  Zīmola nozīmes līmeņi    17
3.2.  Pozicionēšana    18
3.2.  Pozicionēšana    18
3.3.  Diferenciācija    20
3.3.  Diferenciācija    20
3.4.  “Brand Asset Valuator”    21
3.4.  “Brand Asset Valuator”    21
3.5.  Zīmola rezonanse    22
3.5.  Zīmola rezonanse    22
  SECINĀJUMI    23
  BIBLIOGRĀFISKAIS SARAKSTS    24
Extract

Vislabākajā gadījumā mārketinga kampaņa radīs nosaukuma atpazīstamību, zināšanu par zīmolu un, iespējams, noteiktam zīmolam dotu priekšrocību, bet tā nerada piesaisti zīmolam. Piesaiste zīmo­lam izveidojas, kad klienta pieredze visos viņa kon­taktos ar uzņēmuma darbiniekiem un visās komunikācijās rāda, ka uzņēmums pilda savus solījumus par labumu, ko tas sniegs.
Zīmola pašvērtība ir klienta reakcijas uz produktu vai servisu pozitīvais papildu rezultāts, ko dod zināšanas par zīmolu. Liela zīmola pašvērtība ļauj uzņēmumam samazināt mārketinga izmaksas, jo ir augsta zīmola apzināšanās un lojalitāte; dod lielāku ietekmi, cenšoties panākt izdevīgākus nosacījumus no izplatītājiem un mazumtirgotājiem; ļauj noteikt lielāku cenu, jo zīmolam ir augstāka uztvertā kvali­tāte; ļauj vieglāk ieviest produktu līniju papildinājumus, jo zīmolam ir liela autoritāte; sniedz noteiktu aizsardzību pret cenu konkurenci. Turpretī zīmola novērtējums nozīmē kopējās zīmola finansiālās vērtības aprēķināšanu. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register