Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:582967
 
Evaluation:
Published: 29.05.2012.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 10 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    4
1.  Analīzes daļa    5
1.1.  Analīzes praktiskā daļa    5
1.1.1.  Uzņēmējdarbības analīze    5
1.1.2.  Nozares analīze    6
1.1.3.  Uzņēmuma SIA „Express pizza” raksturojums    7
1.1.4.  Uzņēmuma vadības struktūra    8
1.1.5.  Uzņēmuma iekšējā un ārējā vide    9
1.1.5.1.  SIA „Express pizza” tieši ietekmējoša ārējā vide    10
1.1.5.1.  SIA „Express pizza” netieši ietekmējoša ārējā vide    12
1.1.6.  Vispārējā konkurences analīze    14
1.1.7.  SIA „Express pizza” SVID analīze    15
1.2.  Analīzes teorētiskā daļa    18
1.2.1.  Attiecības starp organizāciju un vidi    18
1.2.2.  Uzņēmumos lietotās vides ievērošanas metodes    20
2.  Projekta daļa    21
2.1.  Attiecības starp SIA „Express pizza” un vidi    21
2.2.  Diferencēšanas stratēģija SIA „Express pizza”    23
2.3.  Diferencēšanas stratēģijas priekšrocības    23
2.4.  Vides faktoru tiešā ietekme    25
  Secinājumi un priekšlikumi    26
  Bibliogrāfiskais saraksts    27
Extract

Šajos ekonomiski smagajos apstākļos pilnīgi neviens uzņēmums nespēj būt neatkarīgs no ārējās vides apstākļiem. Katram uzņēmumam ir savs rīcības plāns, stratēģija, lai izdzīvotu šajos mainīgajos ārējas vides apstākļos. Uzņēmumiem ir nepārtraukti jāpielāgojas paralēli mainīgajai ārējai videi, jāmaina vadīšanas pieeja.
Picu pasūtīšana ir viens no alternatīvajiem veidiem, kā remdēt savu izsalkumu. Pēdējos gados tieši ēdināšanas uzņēmumi piedzīvoja, ļoti lielu uzplaukumu, jo cilvēki labprāt paēda ārpus savas dzīves vietas, kā arī savas aizņemtības dēļ pasūtīja ēdienu uz savu darba vietu, lai varētu veltīt vairāk laika savam darbam.
Šajā studiju darbā pētījuma objekts ir uzņēmums SIA „Express pizza” un pētījuma priekšmets ir šī uzņēmuma vadīšana mainīgās ārējās vides apstākļos.
Darba autoru ieinteresēja uzņēmuma SIA „Express pizza” darbība tirdzniecības, viesnīcu un restorānu nozarē. Lai labāk izprastu uzņēmuma vidi un vadīšanu ārējās vides apstākļos, tad studiju darbam tika izvirzīts sekojošs darba mērķis: izanalizēt uzņēmuma SIA „Express pizza” uzņēmējdarbības ārējo vidi, izdarot secinājumus un priekšlikumus par uzņēmuma attīstības iespējām.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register