Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:588012
 
Evaluation:
Published: 11.10.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 4 units
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Uzņēmums, tā vēsture, vieta un loma ekonomiskajā sistēmā    4
1.1.  Uzņēmuma vēsture    4
1.2.  Uzņēmuma franšīzes principi    5
1.3.  Ekonomiskā situācija    7
2.  Uzņēmuma organizācijas struktūra un darbības virzienu apraksts    9
3.  Darba aizsardzības sistēma uzņēmumā    10
4.  Situācijas analīze: uzņēmuma iekšējās vides un ārējās vides (mikro- un makrovides) izpēte    11
4.1.  Uzņēmuma iekšējā vide    11
4.2.  Uzņēmuma ārējā mikrovide    12
4.3.  Uzņēmuma ārējā makrovide    13
5.  Uzņēmuma SVID analīze    15
6.  Konkurentu izpēte: Uzņēmuma un konkurentu salīdzināšana - produkti vai pakalpojumi, cenu politika, serviss, klientu apkalpošana, mārketinga aktivitātes u.c.    17
7.  Uzņēmuma mērķu noteikšana un stratēģijas izvēle    18
8.  Mārketinga kompleksa (mix) izstrāde    19
9.  Studenta darbu apraksts prakses uzņēmumā    21
  Secinājumi un priekšlikumi    23
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    25
  Pielikums    26
Extract

Secinājumi un priekšlikumi
Secinājumi
1. ELVI grupa ir sākusi savu darbību kopš 2000. gada , šai laikā uzņēmums ir plaši attīstījies ik gadus palielinot savu veikalu skaitu. Kā arī uzņēmums ir vienīgais franšīzes devējs mazumtirdzniecībā ar savu loģistikas centru. Uzņēmums ir paplašinājis savu mazumtirdzniecības veikalu tīklu un lomu ekonomiskajā sistēmā.
2. ELVI grupas struktūra un darba specifika katram veikalam ir individuāla un darbinieku skaits uzņēmumā var atšķirties. Visu veikalu lēmumus pieņem ELVI grupas valde., veikala vadītājam nav tiesības pieņemt lēmumus par piegādātājiem un preču sortimentu.
3. Veikalam ir izstrādāti individuāli darba drošības noteikumi un ugunsdrošības noteikumi, kuri ir pielāgoti katram veikala darbiniekam individuāli pēc specialitātes. Darba drošības noteikumi ir jāievēro pilnīgi, lai nerastos ārkārtējas situācijas. Uzņēmumam ir izstrādāta darba aizsardzības sistēma, kas atbilst Latvijas Republikas likumdošanai.
4. Uzņēmumu ietekmējošie faktori ir veikala ārējās un iekšējās vides faktori, kas būtiski ietekmē veikala izaugsmi. Katram veikalam ir svarīgi izprast visus no faktoriem, jo izzinot faktorus var labāk organizēt uzņēmuma darbību.
5. Ar SVID analīzes palīdzību izanalizēju uzņēmuma stiprās un vājās puses, kā arī noteicu uzņēmuma draudu un iespējas. Izmantojot SVID analīzes datus tika veidota TOWS analīze, kura ataino uzņēmuma reālo situāciju un iespējas.
6. Salīdzinot ELVI ar MAXIMA nu RIMI, var secināt, kad uzņēmums atšķiras ar to , kad piedāvā lielāko daļu Latvijas ražotāju produkciju, kas veicina Latvijā ražoto produktu noietu.
7. Uzņēmums izmanto gan primārā, gan sekundārā mārketinga stratēģijas, kas veicina uzņēmuma ekonomiskās sistēmas kontroli, ļaujot veiksmīgāk darboties mazumtirdzniecībā.
8. Uzņēmums izmanto 4P modeli, kas ir efektīvākais no mārketinga MIX komplekta. Visu šo modeļu būtība ir labi izveidots mārketings.
9. Kvalifikācijas prakses izieta uzņēmuma, ar kuru iepazinos mācību prakses laikā. Šīs prakses laikā tika vākta informācija par uzņēmumu un piedāvāto sortimentu, kas ir nepieciešama kvalifikācijas darba izstrādei.

Priekšlikumi.
1.Piesaistīt vairāk mazumtirgotājus, kas ļautu uzņēmumam realizēt lielāku daudzumu vietējo ražotāju produktus.
2. Paplašināt uzņēmuma struktūru, lai varētu atdalīt vairākas organizacionālās struktūras, kuras spētu pildīt noteiktas funkcijas pēc tās būtības ( nevis pildīt vairākas struktūras darbības vienlaikus ).
3. Izveidot komisiju, lai izvērtētu, katra veikala individuālo darba drošības nolikumu, kā arī veikt darbinieku apmācību, lai nodrošinātu pilnvērtīgu prasību izpildi.
4. Veikala vadītājai labāk izzināt visus faktorus, kas var ietekmēt uzņēmuma ārējos un iekšējos vides faktorus.
5. Uzņēmumam individuāli veikt ekonomiskās sistēmas analīzi, lai spētu labāk reaģēt uz ekonomiskās situācijas izmaiņām.
6. Elvi veikali piedāvā Latvijā ražotās preces ar salīdzinoši zemām cenām.
7. Izmantot visas mārketinga stratēģijas, lai izanalizētu un sekmētu uzņēmuma darbību.
8. Paplašināt mārketinga MIX kompleksu 4P uz 7P, kas paplašinātu mārketinga aktivitātes.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register