Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:589661
 
Author:
Evaluation:
Published: 18.08.2014.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 17 units
References: Used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    4
1.  ANALĪTISKĀ DAĻA    5
1.1.  Mazie un vidējie uzņēmumi Eiropas Savienībā    5
1.1.1.  Tiesiskais pamats un mērķi    5
1.1.2.  Mazās uzņēmējdarbības akts    5
1.1.3.  Atbalsta programmas ES    6
1.2.  Ieskats Latvijas uzņēmējdarbībā    7
1.2.1.  Mazo uzņēmumu definīcija Latvijā    7
1.2.2.  Mazo uzņēmumu tautsaimnieciskā nozīme    8
1.2.3.  Maza uzņēmuma priekšrocības    9
1.2.4.  Mazo uzņēmumu trūkumi un attīstību kavējošie faktori    11
1.2.5.  Nacionālās atbalsta programmas mazajiem un vidējiem uzņēmumiem    12
1.3.  Uzņēmuma raksturojums    13
1.3.1.  Uzņēmuma finanšu rādītāji    14
1.3.2.  Problēmas un iespējamie risinājumi    15
2.  APRĒĶINU DAĻA    16
2.1.  Reklāmas izvietošana plašsaziņas līdzekļos    16
2.2.  Parādu piedzīšanas kompāniju piesaiste    22
2.3.  Obligātā avansa maksājuma noteikšana    24
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    25
  BIBLIOGRĀFISKAIS SARAKSTS    26
Extract

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
• Mazajiem uzņēmumiem no Eiropas Savienības ir pieejami vairāki finansējuma veidi, kas iedalās vairākās kategorijās atbilstoši uzņēmuma darbības veidam un nozarei.
• Eiropas savienībā mazo uzņēmumu principus reglamentē mazās uzņēmējdarbības akts;
• Mazo uzņēmumu attīstība un darbība ir nozīmīga valstij, jo tie veido nozīmīgu tautsaimniecības daļu un ir nozīmīgi iekšējā kopprodukta veidošanā un iedzīvotāju nodarbinātībā;
• Mazajiem uzņēmumiem ir liela nozīme tautsaimniecībā , jo tie spēj ātri reaģēt uz tirgus izmaiņām, ražot masveida produkciju, spēj ātri pielāgoties jaunām tehnoloģijām.
• Kā mazo uzņēmumu priekšrocības var minēt kapitālieguldījumu ātru atmaksāšanos, ražotāju orientāciju uz vietējo tirgu, augstu darba ražīgumu un salīdzinoši nelielo kapitālietilpību kā arī spēju ātri reaģēt uz pieprasījuma izmaiņām tirgū.
• Kā mazo uzņēmumu kavējošos faktorus var minēt inflāciju, sarežģītu administratīvo vidi, neelastīgo nodokļu sistēmu, kvalificētu darbinieku trūkumu un sarežģīto piekļuvi finansējumam.
• Ekonomikas Ministrija koordinē desmit piejamās nacionālās mazo un vidējo uzņēmumu programmas.
• Salīdzinot 2011. un 2012. gada bilances kā nozīmīgākās uzņēmuma problēmas var minēt debitoru parādu pieaugumu,naudas līdzekļu samazinājumu, pieaugušos parādus piegādātājiem un darbuzņēmējiem kā arī kreditoru summas pieaugums un avansa maksājumu samazinājums.
• Kā iespējamie problēmu risinājumi tika piedāvāti parādu piedzīšanas kompāniju piesaiste, sadarbības partneriem , kuriem ir parādi ierobežot pasūtījumu lielumu, piesaistīt jaunus klientus ar mārketinga pasākumiem kā arī ieviešot obligāto avansa maksājumu.
• Kā viens no risinājumu variantiem tika apskatīta reklāmas izvietošana plašsaziņas līdzekļos, konkrētāk žurnālos un radio, pēc aprēķinu veikšanas reklāmas izmaksas žurnālos varētu sastādīt apmēram 3132.1 Ls, savukārt reklāma radio izmaksātu 11598.3 Ls/gadā.
• Reklāmas izvietošanas ieguvumi varētu būt lielāka atpazīstamība, tā sekmētu jaunu potenciālo klientu piesaisti, kas savukārt palielinātu darba apjomu uzņēmumā un rezultātā uzņēmums iegūtu lielākus naudas līdzekļus.

Author's comment
Editor's remarks
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,48 €
Work pack Nr. 1340597
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register