Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:590969
 
Author:
Evaluation:
Published: 03.04.2014.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Extract

Klientiem tiek piedāvāta ātra preču piegāde no uzņēmuma sadarbības partneru vairumtirdzniecības bāzēm, ja kāda no precēm nav uz vietas veikalā. Ja klientam piedāvātā prece nav kādu apstākļu dēļ pieņemama, tā, protams, tiek apmainīta trīs darba dienu laikā no iegādes dienas, vai kompensēta finansiālā izteiksmē. Uzņēmums atrodas tiešā kontaktā ar savu patērētāju, un nekāda starpniecība nepastāv. Preces nogāde pie klienta mājās nepastāv. Lai zinātu klientu vēlmes, kāds produkts ir pieprasītākais tiek pielietota „zāles sakņu metode” – tiek aptaujāts tirdzniecības personāls, kas ir tiešā kontaktā ar patērētāju. Par cik uzņēmums ir neliels, ar tirdzniecības pārstāvjiem tiek veiktas sarunas pie kafijas tases.
Dotajā brīdī pie uzņēmuma tirdzniecības vietas tiek veikti pilsētas labiekārtošanas darbi un ir pārrakta iela, līdz ar to uzņēmumam, lai noturētu klientus preces cena ir primārā, izmaksas ir pakārtotas, jo cena nesedz izmaksas un uzņēmumam veidojas zaudējumi. Lai neaizietu no biznesa uzņēmumam ir mērķis nodrošināt izdzīvošanu tirgū, līdz labiekārtošanas darbi būs beigušies, uzņēmums ir samazinājis darba algu fonda izmaksas.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register