Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:591578
 
Author:
Evaluation:
Published: 01.02.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 8 units
References: Used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  A/s „Cēsu alus” ražotnes un produktu apraksts    4
2.  Mārketinga makrovide    9
2.1.  Demogrāfiskie faktori    9
2.2.  Kultūras un izglītības faktori    11
2.3.  Politiskie un tiesiskie faktori    12
2.4.  Tehniskie un tehnoloģiskie faktori    13
3.  Mārketinga mikrovide    14
3.1.  Pircēji    14
3.2.  Konkurenti    15
3.3.  Piegādātāji    16
3.4.  Starpnieki tirgū    16
4.  SVID analīze    18
4.1.  Iespējas    21
4.2.  Draudi    21
4.3.  Stiprās puses    21
4.4.  Vājās puses    22
5.  Secinājumi un priekšlikumi    23
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    24
Extract

4.4.Vājās puses
A/s ‘’Cēsu alus’’ ir liels un stabils uzņēmums, jo ir viens no lielākajiem alus ražotājiem Latvijā, taču katrai kompānijai ir arī savas vājās puses un tādas ‘’Cēsu alum’’ varētu būt spēcīga konkurence un darbinieku mainība, jo uzņēmumam vasaras mēnešos ir nepieciešams lielāks darbaspēks, bet ziemas mēnešos, kad produkcijas ražošanas apjoms tiek smazināts, attiecīgi arī darbaspēks ir mazāk nepieciešams.
Pēc autores domām uzņēmums ir veiksmīgi panācis to, ka tā zīmols ir atpazīstams un produkcija ir pieprasīta, jo tai ir daudzveidīgs sortiments un tiek apmierināts viss patērētāju loks. Izvērtējot uzņēmumu ar SVID analīzes palīdzību var secināt to, ka tas ir stabils savā pozīcijā un, ka tas tikai turpinās augt un attīstīties. Uzņēmumam ir iespējas iegūt līderpozīcijas visās dzērienu tirgus nišās

5.Secinājumi un priekšlikumi
Veicot darbu autore ir nonākusi pie šādiem secinājumiem:
1. A/s ‘’Cēsu alus’’ ir viens no lielākajiem un konkurētspējīgākajiem alus un bezalkaholisko dzērienu ražotājiem Latvijā, kurš pārliecinoši tiecas uz galveno mērķi – lielāko tirgus daļu starp dzērienu ražotājiem.
2. Uzņēmuma lielāka priekšrocība ir tā atpazīstamība un modernās tehnoloģijas, kuras ļauj ražot tādu produkcijas daudzumu kādu pieprasa 21.gadsimta patērētājs.
3. Veicot SVID analīzi varēja secināt, ka uzņēmumam ir vairāk stipro pušu un iespēju nekā draudu un vājo pušu, tas nozīmē, ka uzņēmums ir stabils un tam ir lielas nākotnes attīstības perspektīvas.
4. A/S “ Cēsu alus” saviem darbiniekiem piedāvā labas karjeras izaugsmes iespējas, uzņēmumam ir sava motivācijas politika (apdrošināšana, apmācība,sporta spēles, uzņēmuma balles u.tt) Tāpat uzņēmumā pastāv prēmēšanas sistēma un ir sava arodbiedrība.
Balstoties uz šiem secinājumiem autore varētu ieteikt:
1. Uzņēmumam jāturpina nepārtraukti papildināt savs produkcijas sortiments ar jauniem produktiem.
2. Lai veicinātu sava zīmola atpazīstamību uzņēmumam vajadzētu vēl vairāk atbalstīt dažādus veida pasākumus, ne tikai kultūras un sporta, bet arī labdarības.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −8,48 €
Work pack Nr. 1329276
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register