Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:595107
 
Evaluation:
Published: 28.12.2010.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 2 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
  Konkurences stratēģija un taktika    4
  Konkurētspēju izvērtēšanas metodes    6
  Organizācijas kultūras iekšējā analīze    8
  Pētījums Z/S “Toberkalni”    10
  Secinājumi    11
  Izmantotā literatūra    12
Extract

Secinājumi
Secinu to, ka katram uzņēmumam atkarībā no tā ko tas ražo, vai kādus pakalpojumus sniedz, bet katrai piemīt sava no četrām kultūrām klana, adhokrātu, birokrātu, tirgus, kas pēc OCAI konkurējošo vērtību konstrukcijas konkurē savā starpā pa diognāli.
Esot savā prakses uzņēmumā var manīt daudz dažādu lietu. Šajā uzņēmumā ir tendence sasniegt visaugstākos rezultātus, kā nekā to pieprasa Eiropas Savienības esošie standarti pēc, kuriem jāvadās, lai varētu eksistēt un sasniegt vēlamo. Tas man dod pārliecību, ka šīs uzņēmums būs vēl nākotnē konkurētspējīgs. Es vislabāk lietotu gan klana, gan tirgus kultūru, kaut tās savā starpā ir kokurējošās, jo man rūp gan rezultāts, gan darbimieku kvalifikācija un viņa vide.

Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −2,98 €
Work pack Nr. 1310412
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register