Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:596112
 
Author:
Evaluation:
Published: 30.01.2012.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 6 units
References: Not used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads   
1.  Maxima darbības apraksts   
1.1.  Cenas   
1.2.  Kvalitāte   
1.3.  Sortiments   
2.  Konkurence   
2.1.  Pilnīga konkurence   
2.2.  Tiešie konkurenti   
2.3.  Netiešie konkurenti   
2.4.  Slēptie konkurenti   
2.5.  Sacensība – tā ir divu pušu spēle   
2.6.  Reakcijas veidi   
2.7.  Konkurences veicināšana   
2.8.  Konkurenci ierobežojošas darbības   
3.  Konkurences novērtēšanas subjektīvās un objektīvās metodes   
3.1.  Maxima subjektīvā un objektīvā analīze   
3.2.  Maxima un Rimi salīdzinājums   
4.  Anketas rezultāti   
5.  Anketas rezultātu analīze   
  Secinājumi un priekšlikumi   
  Bibliogrāfiskais saraksts   
Extract

Secinājumi un priekšlikumi
Salīdzinot lielveikalu ķēdes „Maxima” un „Rimi” ir skaidri redzams, ka „Rimi” konkurē veiksmīgāk attiecīgi ar veikalu „Maxima”
Darba sākumā jau secinājām, ka šie abi uzņēmu: „Rimi” un „Maxima”, ir pilnīgi un tieši konkurenti, jo atrodas vienā tirgū, tieši tāpēc šie uzņēmumi ir tieši konkurenti.
Šajā darbā veicām konkurences analīzi pēc objektīvās un subjektīvās metodes, no kuras izrietēja tas, ka veikalu ķēde „Rimi” cilvēkiem ir simpātiskāka pēc vairākiem faktoriem.
Viens no tiem bija atrašanās vieta, kurā pārākumu guva „Maxima”, un to var izskaidrot ar to, ka „Maxima” veikalu ir vairāk nekā „Rimi” un secinot no tā „Maxima” pēc platības var nosegt lielāku platību un tādējādi iespējams arī iegūt vairāk klientu. Vēl viena atšķirība starp šiem veikaliem ir tāda, ka veikalu ķēdes „Rimi” ir tādos lielveikalos, kā „Spice”, „Alfa”, „Mols”. Šajos veikalos katru dienu apgrozās daudz cilvēku, kuriem tas ir ļoti ērti un parocīgi, ka šādos veikalos atrodas arī pārtikas veikals.
Tomēr diemžēl, kā uzrāda mūsu iegūtie dati, veikalam „Maxima” nav vairāk klientu, kurš ir viens faktoriem pēc kuriem salīdzinājām veikalu ķēdes. Lai gan veikalu ķēdei „Maxima” ir zemākas cenas un plašāks izvietojums, tomēr nav spējuši gūt virsroku šajā faktorā.
To, iespējams, spētu atspēkot tad, ja „Maxima” izveidotu veiksmīgāku mārketinga kampaņu, jo reklāmas, nākamais faktors, augstāk tika novērtētas „Rimi” veikalu ķēdei. Darbā varēja redzēt, ka skatoties uz atzīmēm veikala „Maxima” reklāmu kampaņas krietni atpaliek no „Rimi” reklāmu kampaņām, ko izsecinājām no mūsu veidotās aptaujas.
Ļoti nozīmīgs faktors ir cena, kuru mēs arī apskatījām un pētījām abos veikalos, un dati sakrīt. Veidotajā analīzē „Maxima” veikalu cenas ir zemākas kā „Rimi”. To var arī redzēt mūsu pašu veidotajā pētījumā, kurā mēs identisku produktu cenas salīdzinājām, un tas tiešām pierādījās, ka veikalu „Maxima” cenas ir zemākas kā „Rimi”, tomēr veikals „Rimi” spēj noturēt savus klientus. Ar to var novērot, ka patērētāji ir gatavi maksāt par kvalitāti.
Veikalam „Maxima” es ieteiktu vairāk uzmanības vērst uz reklāmu kampaņām un tajā pašā laikā censties noturēt tās pašas cenas, lai veiksmīgāk konkurētu ar „Rimi”. Vēl es veikalu ķēdei „Maxima” ieteiktu iekļūt, kādā lielveikalā, kā augstāk minētajos – „Spice” un tml. Es domāju, ka tas tikai palīdzētu konkurēt ar „Rimi” un, iespējams, pat iegūt jaunus klientus.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register