Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
12,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:600957
 
Author:
Evaluation:
Published: 15.10.2018.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 5 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Kopsavilkums    3
1.  Uzņēmuma apraksts    4
1.1.  Uzņēmuma vizītkarte    4
1.2.  Uzņēmuma raksturojums    4
1.3.  Uzņēmuma misija, vīzija, mēŗki    5
1.4.  Uzņēmuma komercdarbības vide    5
1.5.  Uzņēmuma attīstības stratēģija    5
2.  Produkta apraksts    6
3.  Tirgus analīze    7
3.1.  Tirgus izpēte    7
3.2.  Konkurentu raksturojums    7
3.3.  Tirgus segmenta noteikšana    9
3.4.  Tirgus mērķauditorija    10
4.  Mārketinga plāns    11
4.1.  Cenu veidošana, stratēģija    11
4.2.  Produkta dzīves cikls, attīstība    12
4.3.  Realizācijas vieta, kanāli    12
4.4.  Virzība tirgū, reklāma    13
5.  Uzņēmuma darbība    14
5.1.  Uzņēmuma projektēšana (ražošanas ēku, iekārtu, inventāra raksturojums)    14
5.2.  Produkta ražošanas apraksts, izmantotās tehnoloģijas    15
5.3.  Maksimālā ražošanas jauda    16
5.4.  Ražošanas, pakalpojumu sniegšanas pilnveidošanas stratēģijas. Inovācijas    16
6.  Uzņēmuma vadība un nodarbinātās personas    17
6.1.  Uzņēmuma struktūra    17
6.2.  Darbinieku pienākumi, atlases kritēriji    17
6.3.  Vadības stratēģija    18
7.  Risku pārvaldība    19
8.  SVID analīze, attīstības stratēģija    20
9.  Uzņēmuma attīstības plans    21
10.  Finanšu plans    22
10.1.  Uzņēmuma pamatkapitāls, pamatlīdzekļi    22
10.2.  Patstāvīgās izmaksas, reklāmas izmaksas, amortizācijas atskaitījumi    22
10.3.  Mainīgās izmaksas un darba spēka algu aprēķins    24
10.4.  Plānotie ieņēmumi    26
10.5.  Naudas plūsma    27
10.6.  Peļņas – zaudējuma aprēķins    28
10.7.  Uzņēmuma bilance    28
  Izmantotā literatūra    29
  Pielikumi    30
Extract

Kopsavilkums
Uzņēmuma SIA “Dry-Step” īpašniece ….. uzsāks darbību 2016.gada 1.maijā, kad arī tiks dibināts uzņēmums ar 3609 EUR pamatkapitālu. SIA “Dry-Step” tiks balstīts uz skolēnu mācību uzņēmumu “Dry-Life”, kura darbība ilga no 10.10.2015.-30.04.2016. Attīstības biznesa plāna mērķis ir, izmantojot vidusskolā iegūtās teoriskās zināšanas un pieredzi no SMU “Dry-Life” darbības, izstrādāt sava uzņēmuma koncepciju, lai dibinātu sabiedrību ar ierobežotu atbildību.
Uzņēmums SIA “Dry-Step” nodarbosies ar mitruma absorbējošu elementu ražošanu un tirdzniecību sporta apaviem. Tiks ražotas divu viedu preces- “MiniStep”, kas ir paradzēti apaviem no 28-38 kājas izmēram, un “MaxiStep”, kas ir paredzēti 39-48 kājas izmēram. Prece tiek iesaiņota polietilēna maisiņā un iepakota kartona kastītē, kurā iekšā tiek ievietota informatīva kartiņa par preces lietošanu. “MiniStep” cena – 4,50 EUR, bet MaxiStep cena- 5,00 EUR.
Uzņēmuma mērķa tirgus ir Latvijas, it īpaši Rīgas iedzīvotāji, vīrieši, kuri nodarbojas ar sporta aktivitātēm divas, trīs reizes nedēļā. Potenciālie klienti ir vecumā no 18-45 gadiem, kuri ir dzirdējuši par mitruma absorbējošiem elementiem apaviem un vēlētos iegādāties MiniStep un MaxiStep preces, lai saglabātu savu sporta apavu kvalitāti.
SIA “Dry-Step” plāno sadarbību ar sporta veikaliem, sporta klubiem, kas spirmajos uzņēmuma gados būs Latvijas robežās, bet attīstoties, tiks veidota sadarbība arī ar Eiropas un ārvalstu sporta klubiem, bāzēm.
Prece tiks reklamēta interneta vietnēs- facebook.com un instagram.com, kā arī 2 reizes gadā tiks izveidotas vides reklāmas, lai pārliecinātu pircējus par jauno preču klāstu. 1.pusgada laikā tiks izstrādātas vizītkartes un bukleti, kas strādās kā informatīvā reklāma klientiem. Reklāmas tiks izvietotas arī sporta klubos, kur ik dienu apgrozās dažāda vecuma potenciālā uzņēmuma mērķauditorija.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −8,49 €
Work pack Nr. 1367852
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register