Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
7,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:601932
 
Author:
Evaluation:
Published: 20.10.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 27 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Konkurētspēja tūrisma nozarē    4
1.1  Produkts – klientu vērtības    5
1.2.  Cena – klienta izmaksas    6
1.3.  Veicināšana – komunikācija    7
1.5.  Cilvēki, darbinieki, personāls    8
2.  Naktsmītņu raksturīgās iezīmes    8
2.1.  Viesnīcu klasifikācija    10
2.2.  Viesu māju klasifikācija    11
2.3.  Moteļu klasifikācija    11
2.4.  Kempingu standartu pamatprasības    11
2.5.  Jaunatnes mītņu standartu pamatprasības    12
2.6.  Lauku mājas    12
2.7.  Apartamenti    13
2.8.  Lauku tūrismam izmantojamās mājas    13
3.  Naktsmītņu konkurētspēja Kuldīgas novadā    15
4.  Naktsmītņu pieprasījuma galveno kritēriju raksturojums Kuldīgas novada naktsmītnēs    16
4.1.  Vieta    18
4.2.  Produkts    20
4.4.  Veicināšana    27
5.5.  Darbinieki    32
  Secinājumi    35
  Priekšlikumi    36
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    37
  Pielikumi    40
Extract

Lai izanalizētu un izpētītu, kas ir konkurētspēja, ko tā iever, un kā tā ietekmē naktsmītņu darbību, iesākumā būtu jādefinē, kas īsti ir konkurence.
Konkurence ir neatkarīgu pircēju un pārdevēju savstarpēja sāncensība, cīņa tirgū par labākām pirkšanas un pārdošanas iespējām, lielāku peļņu. [11., 119.lpp.]
Konkurence ir viens no faktoriem, kas liek izstrādāt jaunus produktus un pakalpojumus, attīstīt un pilnveidot esošos, kā arī uzlabot produktu kvalitāti, drošību un dizainu. [34.]
Ar konkurētspēju ekonomikā un uzņēmējdarbības teorijā un praksē saprot uzņēmuma, nozares vai valsts spēju pārdot savus produktus, preces vai pakalpojumus tirgū. Līdz ar to konkurētspēja, līdz ar konkurences jēdzienu, ir viena no svarīgākajām preču un pakalpojumu tirgu raksturojošām kategorijām. [35.]
Uzņēmuma konkurētspēja. Konkurētspējas paaugstināšana ir viens no galvenajiem uzņēmuma pastāvēšanas un attīstības mērķiem. Jo augstāka tā ir, jo lielāku tirgus daļu uzņēmumam iespējams iegūt. Taču augsta konkurētspēja ne vienmēr nenozīmē arī augstu peļņas līmeni konkrētā laika posmā, jo, konkurētspējas paaugstināšanai uzņēmumam ir jāinvestē darbaspēka kvalifikācijas paaugstināšanā, jaunās tehnoloģijās, pētniecībā, jāveido jaunas konkurences priekšrocības utt.
Katras nozares uzņēmumu dzinulis tālākai attīstībai un jauniem mērķiem ir konkurence šo uzņēmumu vidū. Uzņēmumi sacenšas cits ar citu, lai iegūtu klientus; bet ne visi uzņēmumi konkurē vienādiem līdzekļiem un ne visi gūst panākumus konkurences cīņā.
Katra uzņēmuma darbības stratēģijas pamatā ir uzņēmuma konkurētspējas priekšrocības – jebkas, ar ko uzņēmums ir pārāks par saviem konkurentiem. Priekšrocības ļauj uzņēmumam ilgstoši un pastāvīgi gūt panākumus. Tūrisma mārketingā tas ir panākams, kad tiek paredzēti vadības procesi un tiek apmierinātas esošo un potenciālo klientu vēlmes efektīvāk kā konkurentiem. Līdz ar to uzņēmumi panākumi ir atkarīgi no mijiedarbības starp klientu un piegādātāju. Vides un sabiedrības vajadzību nodrošināšanu, kā arī klientu vēlmju apmierināšanu nevar uzskatīt par savstarpēji izslēdzošiem. [12., 6.lpp.]
Naktsmītņu pieprasījuma galvenos kritērijus raksturo piecas iezīmes, kuras veido konkurences priekšrocības:
1.atrašanās vieta;
2.piedāvātās iespējas (restorāni, atpūtas iespējas u.c.);
3.tās tēls;
4.pakalpojumi, ko tā piedāvā (tādas nenoteiktas iezīmes kā formālas attieksmes pakāpe, personiska uzmanība, tās darbinieku veiktās apkalpošanas ātrums un efektivitāte);
5.un cena.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register