Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:603037
 
Evaluation:
Published: 12.02.2013.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 5 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Kopsavilkums    3
1.  Uzņēmuma apraksts    5
1.1.  Pamatinformācija par uzņēmumu    5
1.2.  Uzņēmuma misija    5
1.3.  Uzņēmuma mērķi    5
2.  Pakalpojumu un preču raksturojums    6
2.1.  Uzņēmuma pakalpojumu raksturojums    6
2.2.  Pakalpojumu sortiments un tā raksturojums    6
2.3.  Pakalpojumu kvalitāte    7
2.4.  Pakalpojumu dzīves cikls    7
3.  Tirgus analīze    9
3.1.  Tirgus vispārējs raksturojums    9
3.2.  Konkurentu analīze    10
4.  Mārketinga stratēģija    12
4.1.  Uzņēmuma cenu politika    12
4.2.  Preču realizācijas kanālu raksturojums    13
4.3.  Preču tirdzniecības veicināšanas pasākumi    13
4.3.1.  Reklāma    13
4.3.2.  Sabiedriskā viedokļa veidošanos    14
5.  Uzņēmuma funkcionēšanas jeb ražošanas plāns    15
5.1.  Uzņēmumā izmantojamie resursi    15
5.2.  Uzņēmuma pamatlīdzekļi    15
6.  Uzņēmuma vadība    17
6.1.  Uzņēmuma vadība organizācijas struktūra    17
6.2.  Uzņēmumā nodarbinātās personas    17
7.  Problēmas un risks    18
7.1.  Uzņēmējdarbības riska jēdziens    18
7.2.  Risks, tā veidi un problēmas    19
  Izmantotas literatūras saraksts    21
Extract

KOPSAVILKUMS
Biznesa plāna izstrādāšanas mērķis bija noskaidrot vai ir iespējams turpināt uzņēmējdarbību Strenčos skaistumkopšanas pakalpojumu nozarē. Savācot nepieciešamo informāciju par konkrēto nozares attīstību Strenčos, nācām pie secinājuma, ka mūsu uzņēmums varēs pastāvēt, ja mēs pratīsim ar kaut ko atšķirties mūsu konkurentu vidū - ja mūsu uzņēmumā strādās profesionāli, ja cenas būtu salīdzinoši lētākas (būtu atlaides).
Biznesa plāna ir dažādas sadaļas, kurās ir apskatīti jautājumi, kas saistīti ar biznesa veikšanu. Tika veikta arī tirgus analīze, kurā tika noskaidroti, piemēram, uzņēmuma mērķa tirgus, konkurenti. Uzņēmumam tika noteikta arī mārketinga stratēģija, kurā ietilpa pakalpojumu cenas, reklāmas stratēģija, realizācijas kanāls. Tika apzināta uzņēmuma funkcionēšana, kurā ietilpa uzņēmuma izvietojuma apraksts, telpu un iekārtu apraksts.
Uzsākot uzņēmējdarbību, jebkuram uzņēmējam ir jāizlemj, kāda tipa uzņēmums viņam būtu vispiemērotākais. Šī izvēle ir atkarīga no vairākiem faktoriem: pieejamajiem resursiem, uzņēmējdarbības veida, dibinātāju skaita, esošās likumdošanas u.c.
Individuālais komersants (uzņēmums) ir pati vecākā, vienkāršākā un viena no izplatītākajām komercdarbības struktūrām. Individuālais komersants ir sava uzņēmuma organizētājs, vadītājs un īpašnieks vienā personā un viņam ir pilnīgas tiesības uz visiem komercdarbības ienākumiem, kā arī iespēja vienpersoniski pieņemt lēmumus.
Individuālais komersants ir tiesību subjekts, kas izveidots 1 fiziskas personas īpašuma organizēšanai, lai veiktu komercdarbību ar mērķi gūt peļņu. Individuālais komersants, izmantojot savu firmu, var slēgt darījumus, kas saistīti ar komercdarbību, kā arī var būt prasītājs un atbildētājs tiesā.
Individuālajam komersantam (uzņēmumam) ir pilna atbildība, tas ir - par savām saistībām viņš atbild ar visu savu mantu, tai skaitā ar savu personisko īpašumu.
Individuālie uzņēmumi parasti ir mazi uzņēmumi, kas darbojas tirdzniecības un pakalpojumu sfērā, kur nav nepieciešami lieli kapitālieguldījumi.
IK „ZAIGA” izveidots, lai piedāvātu klientiem plaša spektra kvalitatīvus skaistumkopšanas pakalpojumus, izmantojot patērētājiem pazīstamus kosmētiskus līdzekļus, tehnoloģijas un metodes.
Mūsu uzņēmums pievilina apmeklētājus ne tikai ar saviem pakalpojumiem, bet arī ar omulīgu atmosfēru un laipnu kvalitatīvu apkalpošanu.
IK „ZAIGA” pamatdarbība ir vērsta uz skaistumkopšanas pakalpojumu sniegšanu un raksturojas ar izteiktu sezonalitāti. Mūsu uzņēmums saviem klientiem piedāvā friziera, manikīra, pedikīra un solārija pakalpojumus.
IK „ZAIGA” ir dibināts ar mērķī sniegt jebkuram klientam tieši viņam visvēlamākos skaistumkopšanas pakalpojumus, kas spētu apmierināt viņa vajadzības un vēlmes.
Uzņēmums savu cenu stratēģiju orientē uz izmaksu segšanu, bet tās tiek pielīdzinātas konkurentu cenai.
Uzņēmuma sniegta kvalitāte ir atkarīga no to pasniegšanas veida, tāpēc IK „ZAIGA” strādā kompetenti un zinoši darbinieki, kuriem tiek piedāvātas karjeras izaugsmes un kvalifikācijas celšanas iespējas .
Tā kā IK „ZAIGA” darbojas pakalpojumu sniegšanas jomā tā sava darbībā izmanto tiešās sadales kanālu, pakalpojumus saviem klientiem mēs piedāvājam bez starpnieku palīdzības.

Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −9,48 €
Work pack Nr. 1329658
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register