Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:606617
 
Author:
Evaluation:
Published: 15.02.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 10 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    5
1.  Starptautiskā izstāžu rīkotājsabiedrība „BT1”    6
1.1.  Struktūra un darbība    6
1.2.  Prakses laikā veiktie pienākumi    12
2.  Izstāžu organizēšanas process    12
2.1.  Izstāžu organizēšanas prakse Baltijas valstīs    12
2.1.  Izstāžu klienti un apmeklētāji    13
2.2.  Klientu piesaistes procedūras    15
3.  Priekšlikumi klientu un apmeklētāju piesaistes procedūru pilnveidošanai    16
3.1.  Sadarbība ar klientiem    16
3.2.  Darbinieku izglītošana un motivēšana    20
  Secinājumi un priekšlikumi    23
  Bibliogrāfiskais saraksts    25
Extract

Secinājumi un priekšlikumi
Prakses laikā tika izdarīti sekojoši secinājumi:
1) Uzņēmums SIA „BT1” darbojas starptautisko izstāžu organizēšanā kopš 1994. gada un ir vadošais uzņēmums izstāžu jomā Baltijas valstīs;
2) Uzņēmums no 2 izstādēm 1994. gadā ir attīstījies līdz 30 izstādēm 2009.gadā un līdz pat pusmiljonam klientu gadā;
3) Uzņēmumā ir 50 darbinieki. Ik gadu darbinieki piesaista simtiem tūkstošus apmeklētāju gan no Latvijas, gan no citām valstīm;
4) Uzņēmumam ir vairāki sadarbības partneri gan Igaunijā, gan Lietuvā, ar kuru palīdzību tiek piesaistīti dažādi ārzemju klienti un apmeklētāji, lai gan sadarbība nav pietiekoši cieša un to varētu stiprināt ar kopējiem pasākumiem un pieredzes apmaiņas braucieniem;
5) Vairāki uzņēmuma klienti ir ilggadēji, lai gan tas ir tikai dažu nozaru izstādēs, kas liecina par vāju informācijas apmaiņu laikā starp izstādēm un klientam zūd interese sadarboties, tāpēc menedžeriem vajadzētu ik pa laikam atgādināt ar e-pasta palīdzību par to kad būs izstāde;
6) Uzņēmumam vairāk vajadzētu koncentrēties uz ārzemju klientiem, kas padarītu uzņēmuma vārdu atpazīstamāku pasaulē;

Balstoties uz izdarītajiem secinājumiem, tiks sniegti sekojoši priekšlikumi:
1) Menedžeri varētu vairāk izmantot interneta piedāvāties iespējas jaunu klientu un galvenokārt apmeklētāju piesaistē (piemēram, twitter, facebook, u.c.) kā arī izmantot e-pasta piesaisti, kas nodrošinātu daudziem apmeklētājiem jaunākas informācijas ieguvi un rastu vēlmi apmeklēt izstādes;
2) BT1 varētu atbalstīt kādu no Latvijā labi pazīstamām sporta komandām vai kultūras pasākumu, kas varētu palīdzēt piesaistīt klientus un radīt uzticību BT1 zīmolam, kas ir ļoti svarīgi tieši klientu piesaistes procesā;
3) Uzņēmums var pievērts lielāku uzmanību darbinieku motivēšanai un izglītošanai (piem. prēmijas, papildu brīvdienas, apmaksātas pusdienas, kursi, u.t.t.).

Author's comment
Editor's remarks
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register