Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
8,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:615479
 
Author:
Evaluation:
Published: 01.02.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 3 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  kopsavilkums    4
1.  uzņēmējdarbības pamatojums    5
1.1  Informācija par uzņēmumu    5
1.2.  Piedāvātais produkts    8
1.3.  Tirgus novērtējums    8
1.4.  Problēmas un riski    10
2.  finanšu aprēķini    12
2.1.  Investīcijas un to avoti    12
2.2.  Naudas plūsmas plāns    12
2.3.  Izmaksu plāns    16
2.4.  Peļņas vai zaudējumu plāns    17
2.5.  Uzņēmuma bilance    17
2.6.  Plānoto rezultātu novērtējums    20
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    22
Extract

Uzņēmuma darbības sākumā plānots izveidot krodziņu, ar iespējām nakšņot 2. stāvā, tam speciāli izveidotajās istabiņās. Krodziņā būs iespējams iegādāties gan bezalkoholiskos dzērienus ( sulu, limonādi, tēju, kafiju u.c.), gan dažādus alkoholiskos dzērienus ( vairāku veidu izlejamo alu, sidru, vīnu, šampanieti, dažādus stipros alkoholiskos dzērienus. Protams, ka padomju laikos sidrs nebija, arī šampanietis nebija īpaši izplatīts un pieejams, taču pēc šiem dzērieniem parasti ir liels pieprasījums, tāpēc arī šie dzērieni tiks iekļauti krodziņa dzērienu klāstā), kā arī dažādas uzkodas, ēdieni.
SIA „Sovjets” piedāvāto produktu un pakalpojumu kvalitāte atbildīs ES un vietējā tirgus prasībām, ņemot vērā klientu vēlmes un ieteikumus.
Lai piesaistītu klientus ( ne tikai vietējos iedzīvotājus, bet arī tūristus), krodziņa interjers tiks veidots padomju laikam atbilstošā stilā, līdz ar to arī uzkodu un ēdienu klāsts tiks veidots atbilstoši padomju laikam, dzērieni un ēdieni tiks pasniegti tam laikam atbilstošos traukos, kā arī nakšņošanai paredzētās istabiņas tiks iekārtotas padomju laika stilā.
1.3. Tirgus novērtējums
Mērķa tirgus: SIA „Sovjets” potenciālie klienti ir Tukuma un Tukuma novada vietējie iedzīvotāji, kā arī iebraucēji un tūristi, kas apmeklē Tukumā un Tukuma novadā esošos tūrisma objektus, cilvēki, kam ir kādas biznesa, personīgas vai kādas citādākas darīšanas Tukumā.
Tukumā ir ļoti labvēlīga vide SIA „Sovjets” attīstībai, jo:
Tukumā ir tikai viens bārs, kurā nav diez ko laba apkalpošana, atmosfēra, pašam krogam nav laba slava;
Tukumā un Tukuma novadā ir apmēram 33,6 tūkst. iedzīvotāju, šis krogs būtu ideāla vieta kur cilvēkiem pavadīt savu brīvo laiku un atpūsties;
Tukumā un Tukuma novadā ir ļoti daudz tūrisma un apskates objektu (pilis, muižas, baznīcas, muzeji u.c.), kas piesaista tūristus, piemēram, 2008. gadā 159 tūrisma objektos apmeklētāju skaits bija 318 644, līdz ar to krodziņu apmeklēs arī daudz tūristu;
Tā kā krodziņa iekārtojums, atmosfēra, piedāvātie produkti tiks sniegti atbilstoši padomju laika stilam, tad arī pats krodziņš ar laiku varētu kļūt par savdabīgu apskates objektu Tukumā.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register