Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
0,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:616801
 
Author:
Evaluation:
Published: 12.02.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Sadales kanāli iedalās vairākos līmeņos:
1. Nulles līmeņa kanāls, kad ražotājs sniedz pakalpojumu vai preci tieši patērētājam.
2. Vienlīmeņa kanāls, kad ražotājs sniedz pakalpojumu vai preci patērētājam ar viena starpnieka palīdzību.
3. Divlīmeņu kanāls, kad ražotājs sniedz pakalpojumu vai preci patērētājam ar divu starpnieku palīdzību.
4. Trīslīmeņu kanāls, kad ražotājs sniedz pakalpojumu vai preci patērētājam ar trīs starpnieku palīdzību.
Jebkuram uzņēmumam ir svarīgi izkopt pārdošanas mākslu. Pārdošana nav tikai preces pārdošana patērētājam, tā ir vesela sistēma, kura rūpīgi jāizkopj. Uzņēmumam ir jāveido komunikācija ar patērētāju, jāiegūst no patērētāja nepieciešamā informācija. Lai šī sistēma darbotos pilnīgi ir nepieciešams apmācīt savus darbiniekus- pārdevējus, likt viņiem darboties ar pārdošanas sistēmu un pilnveidot to. Ļaut patērētājam saprast, ka tiek veidota komunikācija un uzņēmums vēlas dzirdēt patērētāja vēlmes un viedokļus. Ja uzņēmums ar saviem darbiniekiem darbosies kā komanda, tad drošāks un pārliecinātāks jutīsies patērētājs.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register