Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:620148
 
Evaluation:
Published: 03.10.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 7 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Izmaksu uzskaite finanšu vadības sistēmā    4
1.1.  Izmaksu vadīšanas nozīme uzņēmējdarbībā    4
1.2.  Izmaksu klasifikācija    5
1.2.1.  Peļņas vai zaudējumu aprēķina formas atkarīgi no izmaksu klasifikācijas    7
1.3.  Izmaksu uzskaites sistēmas un pašizmaksas kalkulēšanas process    13
2.  Izmaksu uzskaite uzņēmumā UAB „Osama” filiāle „Osama Distributors”    17
2.1.  Uzņēmuma raksturojums    17
2.2.  Pārdošanas izmaksu sistēmas analīze    19
3.  Izmaksu uzskaites un pašizmaksas kalkulēšanas sistēmas pilnveidošana    22
3.1.  Izmaksu klasifikācija dažādiem mērķiem    22
3.2.  Pašizmaksas kalkulācija    23
3.3.  Peļņas vai zaudējumu aprēķins pēc mainīgajām izmaksām    25
3.3.1.  Kritiskā punkta aprēķināšana un analīze    25
  Secinājumi    26
  Priekšlikumi    27
  Izmantotās literatūras saraksts    28
  Pielikums    29
Extract

Secinājumi
1. Uzņēmuma pamatdarbības virziens ir vairumtirdzniecība, tādēļ vislielāko izdevumu īpatsvaru aizņem pārdotās produkcijas ražošanas izmaksas un šīs izmaksas nav iespējams samazināt, jo uz iegādāto produkcijas daudzumu ir balstīta uzņēmuma darbība.
2. Aplūkojot pārdošanas izmaksas, reklāmas un mārketinga izdevumi ir lielākie pēc šo izmaksu īpatsvara, bet apmēram 85% no tiem apmaksā ražotājs, kas liecina par ražotāja ieinteresētību un spēju palielināt produktu tirdzniecību.
3. Lai veicinātu produktu tirdzniecību, tirdzniecibas aģentu darba alga sadalīta fiksētajā un mainīgajā daļā, kura ir atkarīga no sasniegtā apgrozījuma, peļņas līmeņa un piesaistīto klientu skaita.
4. Rēķinot produkta pašizmaksu pēc uzņēmumā noteiktās formulas, redzams, ka uzņēmums nav ierēķinājis pašizmaksā tādus izdevumus, kā preču piegāde, loģistikas pakalpojumi, mārketinga izdevumi, darbinieku darba algas u.c., bet tādēļ nosakot produkta pārdošanas cenu, ir noteikts, ka no katra produkta peļņai jābūt apmēram 40%, lai segtu visus izdevumus.
5. Uzņēmumam ir liels īpatsvars mainīgo izdevumu, kas vairumtirdzniecības uzņēmumam ir uzskatāms par normālu rādītāju, jo uzņēmumā ir lielāks īpatsvars mainīgo izdevumu, jo labāka tiek veikta labāka izmaksu kontrole.
6. Uzņēmums ir izveidojis rezerves šaubīgajiem debitoriem, kas ļoti ietekmēja izdevumu palielināšanos, kas ir saistīts ar finansiālo stāvokli Latvijā un citu uzņēmumu maksātspējas pazemināšanos.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,48 €
Work pack Nr. 1245606
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register