Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:629358
 
Author:
Evaluation:
Published: 23.11.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 9 units
References: Not used
Time period viewed: 20th century (1900 A.D. to 1999 A.D.
2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
1.  E-Komercija un tās attīstība    5
1.1.  E-komercijas jēdziens    5
1.2.  E-komercijas dalībnieki    6
1.3.  E-komercijas pamatelementi    8
1.4.  Attīstības dinamika e-komercijā    12
2.  Interneta vide un lietošanas paradumi    16
2.1.  Internetu lietotāju auditorija    16
2.2.  Internetu lietotāju dinamika    18
3.  Portāla Calis.lv attīstība un konkurētspēja    20
3.1.  Portāla raksturojums    20
3.2.  Portāla misija un vīzija    21
3.3.  Portāla konkurētspēja    22
  SECINĀJUMI    24
  PRIEKŠLIKUMI    25
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA    26
Extract

Līdz ar jaunajām tehnoloģijām, kas tiek izmantotas uzņēmējdarbībā, parādījies arī jauns termins - elektroniskā komercija jeb e-komercija. Ir grūti piemeklēt vienu precīzu definīciju, kas palīdzētu pilnībā izprast termina e-komercija būtību. E-komercijai veltītajā literatūrā var atrast dažādus aprakstus. Daži no aprakstiem aplūko e-komerciju kā plašu darbību loku, turpretī citi koncentrējas uz konkrētām e-komercijas risinājumu realizācijām. Tādējādi e-komerciju var definēt šādi, ka e-komercija ir uzņēmējdarbības veikšana ar elektronisko sakaru līdzekļu, tajā skaitā arī ar Interneta, starpniecību (Ekonomikas ministrijas mājas lapa, 2007.).
Tātad e-komercija ir gan preču un pakalpojumu piedāvāšana vispasaules tīmekļa mājas lapā, elektroniskie žurnāli, izklaide elektroniskajā vidē, tiešsaistes izsoles, tiešais mārketings u. c. E-komercijas galvenais mērķis ir paplašināt fiziskās pasaules uzņēmējdarbību, pārceļot to arī virtuālajā vidē, ļaujot pirkt, pārdot, slēgt darījumus un sadarboties, izmantojot modernās tehnoloģijas. Tā kā nav iespējams aptvert visus e-komercijas izpausmes veidus, šajā materiālā lielāka uzmanība tiks pievērsta e-komercijai vispasaules tīmeklī .
Līdztekus e-komercijas jēdzienam lieto arī citu jēdzienu - e-bizness. Bieži abus šos terminus lieto kā sinonīmus, tomēr tas nav pareizi, jo e-bizness ir plašāks jēdziens un ietver sevī e-komerciju. E-komercija ir viens no veidiem, kā uzņēmums var sasniegt savus klientus. Turklāt nav svarīgi, vai uzņēmums strādā ar saviem klientiem arī reālajā vidē. Uzņēmumam var būt viens veikals vai veikalu tīkls reālajā pasaulē un mājas lapa Internetā. Citā gadījumā uzņēmuma vienīgā tirdzniecības vieta var būt e-veikals. Reāla veikala esamība nav obligāts priekšnosacījums sekmīgai e-komercijai. E-bizness nozīmē tehnoloģisko risinājumu ieviešanu ne tikai tirdzniecības, bet arī visos (vai pēc iespējas visos) citos biznesa procesos. Līdz ar e-biznesa risinājumu ieviešanu visa uzņēmuma darbība tiek organizēta tā, lai maksimāli pielāgotos biznesam Internetā.
Lai precīzāk raksturotu komercijas veidus, kuros tiek izmantoti dažādi tehnoloģiskie risinājumi, var tikt izmantoti arī citi apzīmējumi. Viens no šādu apzīmējumu piemēriem ir m-komercija. …

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,48 €
Work pack Nr. 1234501
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register