Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:637003
 
Author:
Evaluation:
Published: 24.05.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Jebkura ražošanas sistēma funkcionē noteiktā vidē. Ārējā vide satur visus ārējos spēkus un organizācijas, ar kurām uzņēmums sastopas savā ikdienas un stratēģiskā darbībā. Vide nekad nav stabila. Katram uzņēmumam ir jāpazīst sava apkārtējā vide un tās izmaiņas raksturs, kā arī jāprot reaģēt uz šīm izmaiņām- neveiksmes, videi pielāgojoties, var kļūt par uzņēmējdarbības neveiksmēm.
Uzņēmumu makrovidi veido ekonomiskā, politiskā, sociālā, tiesiskā, tehnoloģiskā, fiziskā un institucionālā vide.Sociālā vide. Svarīgākais no sociālajiemfaktoriem ir valsts iedzīvotāji. Viņu struktūras izmaiņas, skaitlisko pieaugumu vai samazināšanos pēta demogrāfija.Ražošanas sistēmā jāņem vērā demogrāfijas pētījumu rezultāti. Populācijas pieaugums ir izdevīgs biznesam , jo tas nozīmē tirgus potenciāla pieaugumu un bagātīgu darba tirgu. Bet zems populācijas pieaugums samazina gan patērētāju, gan darba tirgu.
Izmaiņas sabiedrībā nerobežojas tikai ar izmaiņām tās locekļu skaita ziņā un struktūrā. Ja mainās sabiedrības dzīves cikls, ieražas un vērtības, ētiskie un reliģiskie pamati , tad šīs izmaiņas var iespaidot gan kopējo darbaspēka masu, gan pircēju uzvedību.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register