Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:646128
 
Evaluation:
Published: 01.06.2011.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 11 units
References: Not used
Extract

Ekstensīva ekonomiskā izaugsme – tā ir ekonomiskā izaugsme, kuru raksturo ražošanas faktoru. Pasaules ekonomikā šo periodu sauc par zelta laikmetu. Tieši tajā laikā tika izstrādāts t.s. „jaunās ekonomikas” koncepcija.
Produkts(prece, pakalpojums) ir viens no galvenajiem mārketinga elementiem, bieži saka: “Ja jums nav produkts, jums nav nekas. Nenodarbojieties ar neko, pirms neesat noskaidrojuši, vai jūsu produkts ir vajadzīgs.” Ir vispirms nepieciešams zināt ar kādiem produktiem uzņēmums darbojas, vai ar kādiem vajadzētu darboties un, lai uzņēmums pildītu savu misiju un sasniegtu ieplānoto mērķi. Nepieciešami produkti, kas sevī iemieso noteiktas pircējiem vajadzīgas īpašības un spēju konkurēt ar citu firmu līdzīgiem produktiem.
Produkts jāuzskata par dzīvu būtni, kas attīstās tāpat kā citi – ieņemšana, piedzimšana, brieduma laiks, vecums un nāve. Katra posma ilgumu ietekmē tirgus faktori, piemēram, jaunās parādīšanās un pircēju ieradumi. Pamatojoties uz vispārējo preces dzīves cikla koncepciju, menedžeriem jāizstrādā mārketinga stratēģija katram posmam.
Lēmumi, kurus pieņem ražojumu un sortimenta politikā, ir vidējam vai ilgstošam laika periodam, tomēr ir jāsaglabā iespēja asi un iespējami ātri reaģēt uz izmaiņām tirgū, lai spētu paildzināt preces dzīves ilgumu. Sākumā, dibinot uzņēmumu ir ideja par preci, kāda tiks ražota. Ir nepieciešams izvērtēt produkta “uzvedības” īpatnības tirgū. Uzņēmuma stratēģiju Tad seko ražojuma izstrāde un parauga izgatavošana. Jaunā ražojuma iekļaušana testēšanas tirgū tad arī parādīs, kā pircēji reaģē uz to, un, ja pircēji pieņem šo ražojumu, tad sākas preces dzīves cikls. Laika posms, kādā ražojums nemainīgā formā atrodas tirgū, var būt dažāda ilguma.
Neapšaubāmi, vairākums ražojumu tehnisku, estētisku, gaumes, konkurences politikas, ekonomisku vai ekoloģisku iemeslu dēļ noteiktā laikā tika ievadīti tirgū, bet arī to pašu iemeslu dēļ izzūd.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register