Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
7,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:646471
 
Evaluation:
Published: 22.11.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 39 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija    3
  Annotation    4
  Ievads    5
Tūrisma nozares nozīme ekonomikā    8
1.1.  Tūrisma jēdziens un nozīme    8
1.2.  Tūrisma nozares ietekme uz tautsaimniecību    9
1.2.1.  Ienākumi    11
1.2.2.  Nodarbinātība    14
1.2.3.  Maksājumu bilance    15
1.2.4.  Investīcijas un attīstība    16
1.3.  Ienākošā tūrisma uzņēmumu darbības specifika    20
2.1.  Valsts ekonomika    33
2.2.  Tūrisma politika    36
2.3.  Tiesiskā bāze    39
3.  Ienākošā tūrisma attīstības izvērtējums Latvijā    41
3.1.  Ienākošā tūrisma attīstības rādītāju analīze    41
3.2.  Nozares attīstības problēmas un kavējošie faktori    48
3.3.  Ienākošā tūrisma attīstības perspektīvas Latvijā    52
  Secinājumi un priekšlikumi    57
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    60
Extract

Eiropā un visā pasaulē tūrisms ir viena no vadošajām un visstraujākajām izaugsmes nozarēm un tiek uzskatīts par stratēģisku ekonomiskās attīstības un nodarbinātības prioritāti. Tūrisms ietekmē ikvienas sabiedrības sociālo, kultūras un ekonomisko dzīvi, savukārt, minētās sfēras ietekmē tūrisma attīstību.
Saskaņā ar Pasaules Tūrisma organizācijas (PTO) statistikas datiem tūrisms ir pasaulē lielākais eksporta ienākumu avots, nozīmīgs darbavietu radītājs, kā arī svarīgs reģionālās un sociālās attīstības faktors.1
Tūrisma industrija pasaulē pašlaik ir pārmaiņu procesā, jo īsā laika posmā ir mainījusies attieksme pret ceļošanas drošību, klientu izturēšanās veids, attieksme pret tehnoloģiskajiem risinājumiem un arī pats tūrisma biznesa modelis.
Šodienas ceļojumu tirgus ir vairāk tendēts uz biznesa klases pakalpojumiem nekā uz dārgiem luksus klases produktiem. Tas ir radījis labus priekšnoteikumus, lai tūrisma biznesā attīstītos e-komercija un zemo izmaksu lidsabiedrību ekspansija.
Saskaņā ar PTO prognozēm tūrisma apjoms pasaulē dažādu faktoru rezultātā turpinās pieaugt, divdesmit gadu laikā dubultojot pašreizējo apjomu. Dažādojoties tūrisma produkta pieprasījumam, par lielāko pasaules tūrisma galamērķi kļūs Eiropa (vidēji – 717 miljoni tūristu gadā2), kurā jūtami pieaugs ekonomiski īpaši aktīvā Baltijas jūras reģiona, tai skaitā arī Latvijas, nozīme.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,98 €
Work pack Nr. 1165886
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register