Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:647550
 
Evaluation:
Published: 27.04.2012.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 11 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  IEVADS   
2.  A/S “TALLINK” VISPĀRĪGS RAKSTŪROJUMS   
2.1.  PAR UZŅĒMUMU   
2.2.  UZŅĒMUMA DARBĪBAS VEIDS   
2.3.  KRUĪZA PIEDĀVĀJUMI   
2.3.1.  Izklaides iespējas uz Tallink prāmjiem   
2.3.2.  Restorāni un kafejnīcas   
2.3.3.  Sauna   
2.3.4.  Iepirkšanas uz prāmja   
2.3.5.  Konference   
3.  UZŅĒMUMA ORGANIZATORISKĀ STRUKTŪRA   
3.1.  FUNKCIONĀLAIS UZŅĒMUMS   
3.2.  BŪTĪBA UN VAJADZĪBA PĒC PROCESA PLĀNOŠANAS   
  Plānošanas fāze   
3.3.  INVESTĪCIJU PIESAISTES PLĀNOŠANA   
3.3.1.  Kā investīcijas ietekmē uzņēmumu   
4.  A/S “TALLINK” IEKŠĒJĀ UN ĀRĒJĀ VIDE   
4.1  IEKŠĒJĀS VIDES RAKSTUROJUMS   
4.2.  ĀRĒJĀS VIDES RAKSTUROJUMS   
4.2.1.  Tieši ietekmējošā arējā vide   
4.2.2.  Netieši ietekmējošā arējā vide   
5.  PATĒRĒTĀJI   
5.1.  PATĒRĒTĀJU RAKSTUROJUMS   
5.2.  PATĒRĒTĀJU VAJADZĪBU APRAKSTS   
5.3.  SEGMENTĒŠANA   
6.  PAŠU KAPITĀLA IZMAIŅU NOVĒRTĒJUMS   
  PAMATKAPITĀLS, AKCIJAS UN REZERVES   
7.  A/S „TALLINK” GADA PĀRSKATA SASTĀDĪŠANA   
8.  UZŅĒMUMA TĪRA PEĻŅA   
9.  A/S „TALLINK” FINANSIĀLĀ STĀVOKĻA NOVĒRTĒJUMS   
10.  PIECU GADU FINANŠU PĀRSKATS   
11.  SVID ANALĪZE   
11.1.  KONKURENCE   
12.  ANKEŠU REZULTĀTI   
13.  SECINĀJUMI   
14.  PRIEKŠLIKUMI   
15.  SAĪSINĀJUMU SKAIDROJUMS   
Extract

13 SECINĀJUMI
Analizējot uzņēmuma iekšējo faktoru ietekmi tika konstatēts, ka uzņēmumā ir izveidotas nodaļas, kuras nodrošina kopējo mērķu īstenošanu. Organizācijā darbojas profesionāļi, kuriem ir pieredze šajā sfērā.
Veicot ārējās vides pētījumu, tika noskaidrots, kādi tiešās un netiešās ietekmes faktori ietekmē uzņēmuma darbību.
Tika veikti pētījumi konkurentu vidū un noskaidrots, ka A/S „Tallink” ir Igaunijas konkurentspejīgākā kompānija 2010.
Sabiedrības pakalpojumu potenciālie pircēji ir gan fiziskas , gan juridiskas personas. Galvenokārt tie ir darījumu cilvēki, uzņēmumi, kas pārvadā kravas, sadarbības partneri, aģenti, kā arī ģimenes, kas brauc atpūtas ceļojumos.
Pēc pasažieru skaita salīdzinājuma pa mēnešiem, var ļoti labi redzēt, ka sezonai arī ir liela ietekme uz uzņēmumu, jo vasaras mēnešos it īpaši jūlijā ir divas reizes lielāks pasažieru skaits, nekā ziemas mēnešos. (sk. 7.att.)
Finansu pārskats ir uzņēmuma finansiālā stāvokļa un veikto darījumu strukturālais attēlojums. Ir izpētīta gada pārskata sastādīšanas shēma, kā arī raksturotas tā sastāvdaļas. LR likumdošana nosaka, ka gada pārskatu jāsastāda latviešu valodā . Uzņēmuma finansu pārskats sastāv no: bilances, peļņas vai zaudējumu aprēķina, naudas plūsmas pārskata, pārskata pār uzņēmuma līdzekļiem un to avotiem, paskaidrojuma pie finansu pārskata posteņiem un auditora slēdziena.
Veicot a/s „Tallink” finansiālā stāvokļa novērtējumu, tika konstatēts, ka uzņēmums atrodas diezgan normālā situācijā un par to liecina pašu kapitāla paaugstinājums uz +4%, t.i. uz 25 milj.eiro, bet investīcijas krietni samazinājas laika posmā 2005-2010.gadam- pat uz 96% . Tas traucē uzņēmumam vēl vairāk paplašināties un līdz ar to palielinat klientu skaitu.

14 Priekšlikumi
Lai attīstītu prāmja satiksmi ne tikai starp Rīgu un Stokholmu, bet ievest arī jaunas satiksmes līnijas uz citām valstīm, piem., Latvija- Krievija (Rīga- Sankt-Pēterburga), kur arī ir diezgan daudz tūristu, kuriem pateicoties varētu vēl vairāk paaugstināties uzņēmuma budžets, jāpiesaista investorus. Kuri bez problēmām ieguldītu savas investīcijas A/S “Tallink” uzņēmumā. Bet tad, uzņēmumam jāturas par līderi tirgū, jāuzlabo apkalpošanu, jāpilnveido piedāvātus pakalpojumus, lai ieinteresētu investorus.
Lai investori veiktu lielas investīcijas uzņēmumā, ir jārada noteiktas priekšrocības, kas stimulētu to darīt. Jo neviens negrib riskēt ar savu naudu.
Var arī no sākuma samazināt izdevumu apjomu. Piem., netērēt daudz līdzekļu sakaru izdevumiem, kuģa apkalpes izdevumiem, ja ir iespējams.
Lai ieekonomētu, vajadzētu arī divās reizēs samazināt kruīzus, jo katru dienu pārvadājot, uz prāmja nav tik daudz pasažieru, cik varētu būt, pēc autores domām, ja kruīzu skaits būtu retāks.
Meklēt jaunas iespējas, kā varētu ekonomēt, piem., jaunus piegādātājus ar jauniem izdevīgiem piedāvājumiem.
Jāmeklē jaunus uzņēmumam izdevīgus sakarus.

Author's comment
Editor's remarks
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,48 €
Work pack Nr. 1321282
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register