Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:657058
 
Author:
Evaluation:
Published: 01.02.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 10 units
References: Used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija    3
  Ievads    4
1.  Vietas zīmola teorētiskā izpēte    6
1.1.  Zīmolvedības principi    6
1.2.  Vietas zīmolvedība    8
2.  Jūrmalas pilsēta kā zīmols    10
2.1.  Jūrmalas pilsētas raksturojums un zīmola tēls    11
2.3.  Jūrmalas pilsētas zīmola analīze, pēc aptaujas rezūltātiem    17
2.4.  Jūrmalas pilsētas analīze, pēc S. Anholta pilsētas sešstūra modeļa    24
  Secinājumi un priekšlikumi    28
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    30
Extract

Secinājumi.
Pētījuma gaitā darba autors izstrādāja šādus secinājumus:
1. Jūrmalas pilsēta ir bagāta ar dabas resursiem un pilsētai piemīt pozitīvs zīmola tēls, kas piesaista apmeklētājus. Lai gan Jūrmala sevi dēvē par kūrorta pilsētu, pēc apaujas rezūltātiem var secināt, ka Jūrmalas pilsētai ir nepietiekama kūrortpilsētas viesmīlības kultūra.
2. Jūrmalas pilsētas zīmols ir spēcīgs un unikāls Latvijas mērogā, tomēr, lai būtu atdzīts Eiropā un pasaulē, tam vēl nepieciešams sevi pilnveidot un attīstīt.
3. Pēc veiktās aptaujas var secināt, ka Jūrmalas pilsētā ir nepietiekama izklaides vietu pieejamība, kura tieši ir ziemas sezonā, kad lielu daļa izklaides vietas tiek slēgtas un vietējiem iedzīvotājiem, kā arī apmeklētājiem izklaides iespējas ir ierobežotas.
4. Pēc veiktās aptaujas var secināt, ka Jūrmalas zīmola logotips ir par vienkāršu un neizteiksmīgu. Tas neatbilst Jūrmalas patiesajam, spilgtajam tēlam un būtībai. Iespējams saskatīt līdzību ar citu Latvijas pilsētu logotipiem.
5. Pēc veiktās aptaujas var secināt, ka Jūrmalas pilsēta ir lieliska kūrorta un atpūtas vieta vasarā. Pilsēta atstāj pozitīvas apmeklētāju emocijas, kas ir viens no galvenajiem mērķiem, lai klients būtu apmierināts.
6. Izanalizējot Jūrmalas pilsētas attīstības stratēģiju var secināt, ka galvenie Jūrmalas resursi, kuri nepārtraukti tiek attīstīti, ir tieši dabas resursi uz kuru pamata tiek veidoti galvenie kūrortpilsētas pakalpojumi.
7. Izanalizējot Jūrmalas pilsētas attīstības stratēģiju var secināt, ka Jūrmalas pilsēta ne tikai ceļ jaunus modernizētus arhitektūras objektus, bet lielākoties atjauno un restaurē kūrortvēsturisko arhitektūras mantojumu, kas savukārt padara Jūrmalas pilsētas zīmolu atšķirīgāku un unikālāku.
8. Izanalizējot Jūrmalas pilsētas attīstības stratēģiju var secināt, ka Jūrmalas pilsētā ir starptautisku pasākumu rīkošanai atbilstošas infrastruktūras trūkums, kas atstāj ietekmi arī uz Jūmalas zīmola tēlu.
9. Veicot Jūrmalas pilsētas zīmola novērtējumu Pēc S. Anholta pilsētu sešstūra metodes, var secināt, ka viens no Jūrmalas lielākajiem trūkumiem ir sezonalitāte. Ziemas periodā apmeklētāju skaits krasi samazinās, jo pilsētā samazinās izklaides vietu pieejamība un atpūtas iespējas, tādēļ ir ļoti grūti aizpildīt brīvo laiku. Toties vasaras sezonā apmeklētāju skaits strauji pieaug.

Priekšlikumi.
1. Vairāk attīstīt un pilnveidot kūrortpilsētas viesmīlības kultūru, kas ir nepietiekama un pasliktina pilsētas zīmola tēlu.
2. Izstrādāt mārketinga pasākumus, lai veicinātu Jurmalas pilsētas zīmola atpazīstamību starptautiskā mērogā un sekmētu ārvalstu tūristu apmeklētību.
3. Paplašināt izklaides vietu pieejamību ziemas sezonā.

Author's comment
Editor's remarks
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register