Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
14,20 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:658474
 
Author:
Evaluation:
Published: 18.02.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 7 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Uzņēmuma SIA "Tīrība" misijas un mārketinga koncepcijas izstrāde    4
2.  Tirgus analīze    8
3.  Tirgus segmentēšana    24
4.  Tirgzinības politikas izstrādāšana    27
5.  Cenu politikas izstrādāšana    32
6.  Realizācijas (noieta) politikas izstrādāšana    35
7.  Preces virzīšanas tirgū un reklāmas kampaņas izstrāde    36
8.  Mārketinga vadības organizatoriskās struktūras izveidošana uzņēmumā    41
  Secinājumi un priekšlikumi    46
  Izmantotās literatūras saraksts    47
Extract

Mārketings ir internacionāls jēdziens, taču praksē tā vietā bieži lieto latvisko terminu - tirgvedība, tomēr pat vispilnīgākais tulkojums nespēj atspoguļot mārketinga jēdzienu pilnībā. . šis jēdziens un tā saturs, risinot tautsaimniecības problēmas, kļūst ar katru gadu plašāks un sarežģītāks. Diemžēl ne visi uzņēmēji un menedžeri zina, cik svarīga nozīme pašreizējos sarežģītajos ekonomiskajos apstākļos cīņā par patērētāju loka paplašināšanu ir mārketinga zināšanām. Mārketinga stratēģija palīdz atrisināt uzdevumus, kas pastāv, risinot problēmas tautsaimniecībā, saimniecisko savstarpējo sakaru veidošanā starp ražotājiem un patērētājiem.
Mārketings ir cieši saistīts ar uzņēmuma vadību, attīstību, to izmanto, lai elastīgi reaģētu uz izmaiņām apkārtējā vidē un uzņēmumā, lai ar vislielāko atdevi izvēlētos sadales kanālus, kā arī efektīvus reklāmas līdzekļus. Liela nozīme ir prasmei veidot komunikāciju ar pircējiem. Reklāmas līdzekļu pareiza izvēle un noformējums ir uzņēmuma panākumu atslēga. Veiksmīga piedalīšanās gadatirgos, stendu izveidošana un profesionāla personāla konsultācija dod iespēju uzņēmumam paplašināt tirgus daļu, kas ir viens no mārketinga mērķiem. Konkurence ir preču daudzveidības, kvalitātes un pieejamības cenas nodrošinātāja. Mazumtirgotāju konkurence nodrošina patērētājiem pilnu pakalpojumu klāstu.
Praktiskā darba objekts ir SIA "Tīrība" mārketinga politikas un darbības plānošana…

Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −10,70 €
Work pack Nr. 1125039
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register