Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:660411
 
Author:
Evaluation:
Published: 11.03.2016.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 26 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
1.  BIZNESA PLĀNA TEORĒTISKIE ASPEKTI    5
1.1.  BIZNESA PLĀNA NOZĪME UZŅĒMĒJDARBĪBAS UZSĀKŠANĀ    5
1.2.  BIZNESA PLĀNA IZSTRĀDĀŠANA    12
1.3.  BIZNESA PLĀNA STRUKTŪRA UN TĀS APRAKSTS    16
1.4.  KVALITATĪVI IZSTRĀDĀTA BIZNESA PLĀNA IEZĪMES UN BIEŽĀK PIEĻAUTĀS KĻŪDAS    27
2.  BIZNESA PLĀNA IZVEIDE VIESU NAMAM    29
2.1.  TŪRISMA ATTĪSTĪBAS TENDENCES    29
2.2.  JAUNA TŪRISMA PRODUKTA – APTAUJAS ANALĪZE    33
2.3.  TIRGUS IESPĒJU IZPĒTE ATPŪTAS KOMPLEKSA „KUNDZIŅI” ATTĪSTĪBAI    41
2.3.1.  Uzņēmuma un produkta raksturojums    42
2.3.2.  Produkta raksturojums    43
2.3.3.  Tirgus analīze    47
2.4.  UZŅĒMUMA DARBĪBAS MODELIS UN ORGANIZĀCIJA    56
2.4.1.  Atpūtas kompleksa „Kundziņi” izveides mērķi    56
2.4.3.  Problēmas un riski    60
3.  FINANŠU PLĀNA PROGNOZES, ANALĪZE    63
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    75
  IZMANTOTO AVOTU UN LITERATŪRAS SARAKSTS    78
  PIELIKUMI    81
  ANOTĀCIJA    91
Extract

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Secinājumi:
1. Autore secina, ka biznesa plāna sastādīšana ir praktiska nepieciešamība bizne-sā.Tas dod iespēju objektīvi novērtēt savas spējas idejas realizēšanā
2. Biznesa plāns ir nepieciešams uzņēmējdarbības uzsākšanai, lai plānotu gan resur-sus, gan uzņēmuma attīstību
3. Biznesa plāna izstrāde palīdz noteikt, vai iecerētais biznesa projekts ir ekonomiski pamatots un būs rentabls. Tas nozīmē, ka pēc plāna izstrādes tiek iegūta pilnīga skaidrība par savas biznesa ieceres perspektīvām.
4. Autore nesaskata šķēršļus jauna uzņēmuma attīstības un izveides iespējām, pēc veiktās uzņēmuma vietas un aptaujāto potenciālo klientu, darba analīzes.
5. Galvenās pasaules un Latvijas tūrisma tendences, ko darba autore izanalizēja vei-cot pētījumu par tūrisma situāciju:
• pārorientēšanās no ārvalstu tūrisma uz vietējo valsts tūrismu,
• ilgtspējīga tūrisma attīstība,
• interneta un tehnoloģiju pielietojums tūrisma nozarē iegūst prioritātes ceļojumu re-zervēšanā un pirkšanā,
• īsākas, bet vairāk brīvdienas gadā,
• unikāli ceļojumi, netradicionāli risinājumi
• izzināt vairāk par valsti uz kuru dodas
• ekotūrisms, videi draudzīgu vietu izvēle
6. Darba autore nosaka uzņēmuma mērķa tirgu, cenu un reklāmas stratēģiju, kā arī balstoties uz aptauju veido uzņēmuma pastiprinātu uzmanību tiem produktiem, kas minēti kā galvenie faktori izvēloties atpūtas vietu.
7. Netiek konstatēti līdzīgi tūrisma produkti un konkurenti, kas kavētu uzņēmuma attīstību kā piesaistes objektam un atpūtas kompleksa „Kundziņi” attīstībai, ko autore secina, pēc vietējā reģiona tirgus izpētes.
8. Talsu novadā atpūtas kompleksa izveide sekmētu tūrisma infrastruktūras attīstību, kā arī pieaugtu tūrisma pakalpojumu sniegšanas kvalitāte, jo uzņēmuma darbības mērķis būs centrēts uz tūrisma pakalpojuma kvalitāti.
9. Uzņēmuma piedāvātie pakalpojumu vistiešākajā mērā ir saistīti ar aktīvu atpūtu ārpus pilsētas.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,98 €
Work pack Nr. 1355648
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register