Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:661518
 
Author:
Evaluation:
Published: 12.06.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 12 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  TABULU SARAKSTS    3
  ATTELU SARAKSTS    4
  ANOTACIJA    5
  AНОТАЦИЯ    6
  IEVADS    7
1.  CENAS BŪTĪBA UN NOZĪME    9
2.  CENU NOTEIKŠANAS METODES    12
2.1.  Cenu noteikšanas vadoties pēc izmaksām    15
2.2.  Cenu noteikšana vadoties pēc pieprasījuma    18
2.3.  Cenu noteikšana vadoties pēc konkurentiem    19
3.  CENU POLITIKA    22
3.1.  Uzņēmuma cenu politikas raksturojums    24
3.2.  Cenu veidošanas stratēģijas un taktika    26
3.3.  Cenu veidošanas stratēģija preču sortimentam    31
3.4.  Cenu veidi    33
  SECINAJUMI    35
  PRIEKŠLIKUMI    36
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS UN CITU INFORMĀCIJAS AVOTU SARAKSTS    37
Extract

Tirgus cena un tās veidošanās process ir viena no vissvarīgākajām problēmām uzņēmējdarbībā. Uzņēmējam jāprot pieņemt pareizo lēmumu cenu veidošanās procesā - pie kādas cenas būs pieprasījums un pie kādas nebūs, pie kādas cenas es gūšu optimālu peļņu. Jo pircēji – gan uzņēmumi, gan valsts, gan arī katrs no mums vēlamies iegādāties preci pēc iespējas zemākām cenām un ar augstu kvalitāti, bet pārdevēji – savu preci pārdot pēc iespējas augtākām cenām.
Izpētot literatūras avotus cenu definē dažādi:
Cena – maiņas vērtības izpausme naudā, preces (pakalpojuma) pircēja un tās pārdevēja vienošanās rezultāts [10.,158] ;
Cena (angļu valodā – price, vācu – preis, franču – prix, krievu – цeнa) – preces vai pakalpojuma vērtības izteiksme naudā jeb naudas summa, par kādu var nopirkt vai pārdot preces vai pakalpojuma vienību [4.,86];
Cena – ir produkta vērtība naudas izteiksmē, proti, patērētāju maksa par produkta lietošanas rezultātā gūto patēriņa labumu [11.,373].
Ja runā par tirgus cenas veidošanos brīvās konkurences apstākļos, tad svarīgi ir divi jēdzieni, kas jānoskaidro, lai izprastu tirgus cenas veidošanās procesu. Šie divi jēdzieni ir pieprasījums un piedāvājums.
Precīzi noteikta cena – viens no galvenajiem faktoriem, kas nosaka, vai klients pirks preci vai nē, ir būtisks priekšnoteikums veiksmīgai preču un pakalpojumu realizācijai.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,98 €
Work pack Nr. 1151437
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register