Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:663112
 
Author:
Evaluation:
Published: 21.10.2010.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Cenu stratēģija
“Latvijas Balzams” izmanto augsto cenu stratēģiju. 2008. gadā apgrozījums sasniedza 103.6 milj.Ls. Ievērojams realizācijas pieaugums ir sasniegts eksporta tirgū. Uzņēmums ražo vairāk nekā 130 dažādu nosaukumu dzērienus, no kuriem gandrīz 53% veido dzērieni ar zemu alkohola saturu.
Uzņēmuma darbības rādītājus negatīvi ietekmējis globālās recesijas izraisītais patēriņa apjomu kritums, vairākkārtējā akcīzes nodokļa celšana Latvijā, un nelegālā alkohola tirgus pieaugums, kā arī augsts inflācijas līmenis, valsts un Pasaules finanšu krīze.
Cenu mērķi
Lai arī ekonomiskā situācija Baltijas valstīs ir kritiska un iedzīvotāju pirktspēja ievērojami samazinājusies, AS "Latvijas balzams" mērķis ir noturēt savu tirgus daļu, un turpināt eksporta tirgu apgūšanu, pilnveidojot un papildinot jau esošo produktu portfeli. Galvenie uzņēmuma eksporta tirgi ir Baltijas valstis, Polija un Skandināvija.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register