Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:674760
 
Evaluation:
Published: 29.11.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 22 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Darbinieku motivācijas jēdziens    4
2.  Cilvēku vajadzības kā darba uzvedību noteicošais faktors    6
3.  Motivāciju teorijas un to analīze    10
4.  Motivācijas radīšanas galvenie paņēmieni    16
4.1.  Motivācijas radīšana, veidojot saliedētu komandu    16
4.2.  Motivācijas radīšana, uzticot savus pienākumus un atbildību padotajiem    17
4.3.  Motivācijas radīšana sazināšanas rezultātā    18
4.4.  Motivācijas radīšana, izsakot atzinību    19
4.5.  Monetārais un nemonetārais atalgojums kā motivācijas veidotājs    20
4.6.  Izaugsme karjerā kā motivācijas veidotāja    23
4.7.  Vadītāja uzvedība kā motivējošais faktors (uzticība vadītājam un uzņēmumam)    24
5.  Darbinieku motivācijas vājināšanās un tās iemesli    26
6.  Pētījums par darbinieku motivāciju uzņēmumā ,,Dana – D”    26
7.  Secinājumi un priekšlikumi uzņēmuma ,,Dana – D” darba motivācijas uzlabošanai    28
  Nobeigums    28
  Izmantotās literatūras saraksts    29
Extract

Nobeigums
Katrs darba devējs, apzināti vai neapzināti, piedalās cīņā par vērtīgākajiem talantiem. Lai šajā cīņā gūtu panākumus, nepieciešama precīza un skaidra rekrutēšanas stratēģija.
Uzrakstot darbu, autore ir izdarījusi secinājumu – izcilu talantu nevar dabūt un saglabāt uzņēmumā, nezinot viņa vajadzības, mērķus un vēlmes.
Darba ietvaros veiktā aptauja – darbiniekiem tika piedāvāts novērtēt ar darbu saistīto apstākļu nozīmīgumu. Protams, šīs aptaujas rezultātus nevar nosaukt par ļoti objektīviem un neapstrīdamiem, jo darba autores iespēju robežās bija uzzināt tikai 40 darbinieku viedokļus, bet tomēr dažus secinājumus izdarīt var. Lielāka daļa padoto par dominējošo uzskatīja atalgojumu - finansiālais motīvs darbiniekiem ir tik nozīmīgs, ka, saņemot lielāku algu, viņi gatavi samierināties ar pārējām neērtībām. Samērā nozīmīgi faktori darbiniekiem ir arī darba drošība, ērta darba vide un vadības atzinība un atsaucība – (to minējuši 5 darbinieki jeb 12 % aptaujāto). Pārējie faktori - atpūtas iespējas un iespēja veidot karjeru uzņēmuma ,,Dana - D” darbiniekiem ir maznozīmīgi. Un pastāv arī negatīvs motivators, kas saistīts ar ekonomisko krīzi valstī un ar to saistīto bezdarbu – uzņēmuma darbinieku bailes zaudēt darbu, kas motivē viņus strādāt uzņēmumā un paciest darba apstākļu negatīvos aspektus.
Aptauja pierādīja, ka pastāv saistība starp galvenajiem darbinieka motīviem un attieksmi pret uzņēmumu.
Vadītāju neizpratne par darbinieku motivāciju neapšaubāmi ietekmē piemērotu darbinieku meklēšanas un esošo motivācijas uzlabošanas efektivitāti – tiek nepareizi sastādīti vakances apraksti, nepareizi nospraustas prioritātes darba intervijas gaitā, darbinieks nepareizi tika apbalvots par panākumu darbā utt. Jaunpieņemtie darbinieki var ātri konstatēt, ka viņu vērtības nesakrīt ar darba devēja vērtībām, kas savukārt pazemina darba ražīgumu.
No šīm kļūdām var izvairīties, jau sākotnēji noskaidrojot darbinieku motivējošus apstākļus. Tomēr saprast esošo un potenciālo darbinieku mērķus nav viegli, turklāt tie var arī laika gaitā mainīties.


Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,48 €
Work pack Nr. 1335574
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register